45 Reacties

3 jaar geleden

Een enorme aanrader! Hier ook echt veel soorten zalf geprobeerd, lanette, cetamacrogol, koelzalf (zonder rozenolie) onder andere en het werd alleen maar erger. Gebruik Tinytodd nu een week en haar huid is zoveel rustiger geworden. Het valt iedereen in de omgeving op 😊

3 jaar geleden

Toch gek dat een arts het daar niet mee eens is hoor, ik denk dat je toch het beste zo dicht mogelijk bij de natuur moet blijven qua producten 👍🏻

3 jaar geleden

Yes .. hier werkt tiny todd heel goed.. mijn dochter heeft ook hele droge huid tot haar hoofd.. vaseline hielp hier niet.. vorige week tiny todd geprobeerd en t werkt super.. zij heeft haar baby huid nu weer terug🥰

3 jaar geleden

Hoor veel goeie dingen daarover ja. En als die hormoonzalf voor jou niet goed voelt dan moet je dat toch niet doen? Ik ben het eens met Claudia: dicht bij de natuur blijven. En alleen als het echt niet anders kan naar zwaardere producten gaan. Maar als jullie combinatie werkt, niet van af stappen!

3 jaar geleden

Sproetonline.nl geeft hier ook heel goed advies over (dermatoloog) en zij raadt inderdaad ook Tiny Tod aan!

3 jaar geleden

Zij is orthomoleculair therapeut en heeft laatst een hele post toegewijd aan eczeem en de verkeerde adviezen hierbij. Ook zij raadt Tiny Todd aan. Ik weet niet waarom huisartsen nog steeds zo bekrompen zijn als het op eczeem aan komt er zijn zoveel alternatieven en dan vooral voor de allerkleinsten! Lees je in mensen.

3 jaar geleden

Ik heb het net besteld, Tiny Todd, ik ben benieuwd of het werkt.

3 jaar geleden

Hier ook tiny Todd, het is nog niet weg maar iig zijn wangetjes zien er al veeeeel beter uit!!

3 jaar geleden

Hier werkt Tiny todd echt heel goed!

3 jaar geleden

Mensen ook ervaringen met Tiny Todd bij jouzelf?

3 jaar geleden

Wij zitten echt PRECIES in hetzelfde schuitje! Ik smeer echt met zware tegenzin hormoonzalf, en het word echt alleen maar erger als je ermee stopt. Ik smeer ook tussendoor met shea butter + glycerine om het vocht vast te houden. Als ik het ziekenhuis bel, de dokter bel, de dermatoloog bel hebben ze allemaal geen duidelijk antwoord waardoor het erger dan ooit is als je ermee stopt. Ik heb me van tevoren zo goed ingelezen, maar uit wanhoop ga je het toch maar proberen! En nu zitten we er dus nog steeds aan en wil ik er eigenlijk per direct mee stoppen alleen wat dan?! Het vlamt als een gek op en hoe moet je het dan goed behandelen?

3 jaar geleden

Reactie op Mamavtwee

Mensen ook ervaringen met Tiny Todd bij jouzelf?
Ik gebruik het zelf op mijn handen, helpt wel aardig moet ik zeggen 👍🏻 Al helpt het bij mijn dochter op haar gezicht beter 😉

3 jaar geleden

Mijn baby van 5 maanden heeft soort berg of eczeem op het hoofd. Heb al vanalles geprobeerd (olie, naif creme, dr leenarts berg zelf, cetomacrogolcreme) maar het jeukt als een gek, hij zit er de hele dag aan te krabben.. heb nu bepanthen eczeem crème hopelijk werkt dat maar misschien is dit ook nog wel iets. Was benieuwd of meer ouders het boven op het hoofd smeren en dit werkt?

3 jaar geleden

Heel erg bedankt allemaal voor de reacties!! Ik heb het vandaag binnen gekregen en na vandaag al 2x te smeren, lijkt haar huid rustiger te worden. Ik smeer dan icm Frambozenzalf van babynaturalstore. Heb wel het idee dat de huid even moet ‘wennen’ , had gelezen dat de huid een hoop kan ‘opnemen’ om te hydrateren en je na een paar weken pas echt resultaat mag zien. In het begin werd het een beetje rood, maargoed dat was het ook al ontzettend na 2x smeren met hormoonzalf.. het werd steeds erger daardoor en nu (avond) ziet haar huidje er zooooo ontzettend rustig uit. Haar wangetjes voelde al als een babyhuidje, kan wel janken. Echt topspul en ze had duidelijk minder jeuk. Nog wel iets hoor, maar heb wr goede vertrouwen in!

3 jaar geleden

Toch gek dat een arts het daar niet mee eens is hoor, ik denk dat je toch h ...
Ja helemaal waar, dicht bij de natuur blijven is ook mijn motto maar wat kun je je onzeker voelen zeg 😔

3 jaar geleden

Wij zitten echt PRECIES in hetzelfde schuitje! Ik smeer echt met zware tege ...
Herkenbaar! Ik ben blij dat ik er snel mee gestopt ben. Vanmorgen was ze helemaal rood met allerlei rode vlekken en dat had ze voorheen nooit - ik denk inderdaad door de hormoonzalf. Heb haar toen ingesmeerd met frambozenzalf van babynaturalstore om het lekker vet te houden en godzijdank kwam het pakket met tiny todd vanmiddag even na 3en binnen. Zie al zo snel resultaat. Wellicht is het een idee om af te bouwen volgens schema met de hormoonzalf? Ik hoorde gisteren avond ook een verhaal over dat je huid verslaafd kan raken aan de hormoonzalf als het ware, waardoor blijven herhalen noodzakelijk blijft.

3 jaar geleden

Reactie op babymaart2021x

Mijn baby van 5 maanden heeft soort berg of eczeem op het hoofd. Heb al van ...
Ik heb een speciale vette zalf via de huisarts gekregen tegen berg! Ik zal er morgen even een foto van maken. Na 1 week 2x per dag die zalf er op laten weken en uitspoelen is het hier niet meer terug gekomen maar het was wel een karweitje

3 jaar geleden

Reactie op babymaart2021x

Mijn baby van 5 maanden heeft soort berg of eczeem op het hoofd. Heb al van ...
Dit was ons laatste redmiddel

3 jaar geleden

Ik vind de creme van Tiny todd niet vet genoeg voor de huid van onze baby, maar ik hoor er wel zoveel goede verhalen over! Gebruik ik het niet goed, te weinig, te kort? Iemand die zich hierin herkend?

3 jaar geleden

Ik heb van de dokter lannette crème gekregen. Hij wilde juist nog geen hormoonzalfje geven. Bij ons werkt lannette crème heel goed