7 Reacties

8 maanden geleden

Heb wel eens gehoord om om bij oude sokjes de ‘tenen’ eraf te knippen, zodat je de sok als het ware door kunt schuiven naar de knieën ter bescherming. Ik weet alleen niet of het werkt, maar het is het proberen waard!

8 maanden geleden

Kniebeschermers (als soort sokken met antislip maar dan om knie heen) gewoon bij bol oid te bestellen werkte goed voor onze dochter destijds.

8 maanden geleden

Reactie op tinaaavdb

Heb wel eens gehoord om om bij oude sokjes de ‘tenen’ eraf te knippen, zoda ...
Dit kwam ik ook zeggen! Sokken die al een gaatje hebben en dus eigenlijk de vuilbak ingaan, recyclen. Die kan dan zelfs (3-)dubbel plooien.

8 maanden geleden

Ons zoontje kruipt ook al heel lang maar draagt broeken van joggingstof en die gaan niet kapot

8 maanden geleden

Ik laat hem thuis gewoon broeken met gaten dragen, toch niemand die daar dan last van heeft. En van de zomer maak ik er korte broeken van. Scheelt me dan weer nieuwe kopen. Bij mij zitten er overigens ook in joggingbroeken gewoon gaten helaas .

8 maanden geleden

Je kunt bij de fournituren winkel/op de markt (of online) spijkerstof met vlieseline kopen, erachter strijken (of erover) en dan aan de randen even vaststikken. Werkt best goed. Maar eerlijk, ik laat t thuis meestal ook maar gewoon gaan en met kapotte knie rondlopen😇

8 maanden geleden

Tweedehands broeken aanschaffen die mogen slijten 😆