25 Reacties
3 maanden geleden
Onze dochter wordt morgen al 2 🥹. Wij vierden het zaterdag al. Cadeaus die zij heeft gekregen zijn: een kindertafeltje met stoeltjes (met omkeerbaar tafelblad en aan 1 kant krijtbord, onder het blad opbergvakjes), een poppenbuggy, een watertafel voor buiten, een dokterssetje, boeken, een kookschort voor in haar keukentje (kreeg ze voor haar 1e verjaardag, maar als je het nog niet hebt is dat nu ook nog heel leuk!).
Verder stond er nog Smartmax op haar lijstje, uitbreiding van de Duplo-verzameling met bijvoorbeeld de stoomtrein van Duplo, electro Nijntje en houten etenswaren voor in haar keukentje.
Verder nog wat ideetjes van dingen die wij al hebben maar die ook heel geschikt zijn: een montessori leertoren voor in de keuken, montessori messen om te helpen met koken, een Wobbel.
Alvast veel voorpret voor jullie en succes met uitzoeken. Het gezichtje van onze dochter zaterdag was onbetaalbaar. Vooral bij de regenboogtaart, haha
3 maanden geleden
Connetix magnetische bouwstenen
Stapelstein
Magnetisch zand/ kinetic sand
Lovevery pakket
Speelkeuken incl toebehoren
Poppen incl toebehoren
Boekjes
Puzzels
Knutsel en tekenspullen
Buitenspeelgoed
Scoot & ride loopfiets/step
Driewielerfiets
Klei
Sensory play
Pikler klimrek etc
Speurboeken van studio stampij
Poppenhuis incl toebehoren
Winkeltje incl toebehoren
Haba “mijn eerste spellen”
Autobaan
Knikkerbaan
Werkbank
Wobbel
Speeltipi
Uberhaupt open ended speelgoed
Verkleedsets
Zandbak incl toebehoren
Glijbaan, wipkik of schommel voor in de tuin mocht je die hebben
Zoals je ziet dus best heel wat ideeen
3 maanden geleden
Reactie op Tamaaara
https://lijstje.nl/Dexvideler
Hier ons lijstje!
Kennen jullie zoveel mensen? Of gewoon heel veel keuze, zodat er altijd iets bij zit?
3 maanden geleden
Ik lees graag mee. We hebben al veel speelgoed van de oudste dus vind het lastig wat te vragen. Wat hier veel wordt gebruikt;
- watertafel
- poppenwagen
- poppen bedje
- Playmobil draagbaar. We hebben de boerderij en kinderopvang
- houten ijskraam
- little people boerderij
Wat we nog graag zouden willen vragen;
- speelbak met sensorisch speelgoed
- prentenboeken
- regenlaarsjes en paraplu
- wobbel van Decathlon
- waytoplay autobaan
- Schleich diertjes
- bouwblokken
- hondje met riem die kan lopen
- kleding
- uitjes cadeau
3 maanden geleden
De houten ijsjeswinkel van Melissa & Doug is hier in de familie een grote hit. Echt super leuke details en eindeloos speelplezier
3 maanden geleden
Wij gaan bonnen van de Hema vragen denk ik. Kleding is duur. Kind begrijpt echt niets van cadeautjes en heeft al super veel.
Enige waar wij zelf nu aan denken is een keukentje of een kinderwagen voor der pop.
2 maanden geleden
Reactie op smollpingu
Kennen jullie zoveel mensen? Of gewoon heel veel keuze, zodat er altijd iet ...
Vind het zelf altijd fijn als ik z'n lijstje krijg dat ik nog zelf wat leuks kan afstrepen in m'n eigen budget.
Niet dat je budget 10 euro is en al die cadeautjes al weg zijn gestreept.
En vind het heerlijk om deze lijstjes te maken
2 maanden geleden
Ik vind het echt wel een uitdaging om iets te bedenken met een oudere broer. 😅 Maar goed, toch wat ideetjes:
- uitbreiding treinset (speciale brug oid)
- boeken, altijd boeken
- badspeelgoed, dat mag wel weer eens vervangen worden ;)
- wellicht een speeltentje?
2 maanden geleden
Hier is de theeset van vtech een grote hit. Hij kan zingen en maakt geluid tijdens het inschenken alsof je echt wat in het kopje doet.
https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-leerplezier-goede-manieren-theeservies-speelgoedservies/9200000038629472?referrer=socialshare_pdp_androidapp
2 maanden geleden
Reactie op Tamaaara
Vind het zelf altijd fijn als ik z'n lijstje krijg dat ik nog zelf wat leuk ...
Aaah, dat is slim inderdaad!
2 maanden geleden
Ze krijgt van ons een driewieler die je om kan bouwen tot loopfiets en tm 5 jaar kan gebruiken. Van haar tantes krijgt ze een step. In januari wordt Ze ook grote zus, dus ik ga ook poppen spullen vragen zodat ze net als mama voor een baby kan zorgen. Ze heeft onlangs ook de oude houten treinbaan van papa gehad en daar is ze nu echt heel gek van