27 Reacties
2 jaar geleden
Wobbel
Opblaasbare kruiprol
Smartmax dieren
Toet Toet auto’s
Ik heb voor beide kinderen een favorietenlijstje op Bol.com, zet ik het hele jaar dingetjes in die ik tegenkom/me te binnen schieten voor verjaardag/Sinterklaas.
2 jaar geleden
Van ons krijgt ze een binnen klimrek waarvan een deel van de opa's en oma's meebetalen. Niet iedereen heeft een groot budget en hierbij kunnen ze ook zelf bepalen wat ze inleggen. De kleine heeft toch nog niet het besef of mensen wel of niet met een cadeautje komen. Verder hebben we duplo, een muziekmat en hamerbank gekocht. Duplo heb je ook kleine pakketjes voor ca 10 euro, dus ook kleinere prijzen. Verder wat hier nu al grote hits zijn is:
- muziekinstrumenten (xylofoon, sambabal, bellenboom, piano, een pan en pollepel 😆)
- bal
- activiteitenkubus
- stapelbekers
- blokken
- een knuffel kat die loopt en geluid maakt
- loopwagen
- trekdier dat ook meerdere knopjes en muziekjes heeft.
2 jaar geleden
Reactie op Sugar
Dit staat tot nu toe op ons lijstje :)

Zou even recensies lezen over die little dutch hamerbank!
2 jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Zou even recensies lezen over die little dutch hamerbank!
Oh die had ik er ook op staan
2 jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Wil me nergens mee bemoeien maar wij hebben er echt al 2 jaar enorm plezier mee! Heel degelijk product
2 jaar geleden
Reactie op Tigerlilly
Ja me too tot ik reviews las hahaha.
2 jaar geleden
Reactie op EARTHCHILD
Ja me too tot ik reviews las hahaha.
Idd... Er ook af gehaald
VRIEND
2 jaar geleden
Wij gaan dit kopen beide zijn jarig ! 1 &3 oktober. Dus een cadeau voor hun 2e. Ben erg benieuwd hoe ze het vinden. Wij hebben ookal stapelstein. Word regelmatig mee gespeeld. Gaan nu een hoekje maken voor de klimrek.

2 jaar geleden
Oh benieuwd of er nog leuke ideeen voorbij komen, wil ook een lijstje gaan maken! Wil ook dat er genoeg dingen opstaan die niet zo duur zijn. Heb weleens een lijst gekregen met bijna alleen maar prijzige dingen😅
Dacht tot nu toe aan:
-ringentoren
-Xylofoon
-puzzeltje
-autootje
-duplo
-zo’n houten trekspeelgoedje op wielen
-soepele slofjes
-cadeaukaart hema (als mensen geen zin hebben om wat te halen, koop daar vaak genoeg kleertjes)
-houten blokken
Voor de opa’s en oma’s vraag ik zo’n klimboog met glijbaan :)
2 jaar geleden
Ik heb tot nu toe bedacht;
Boekjes
Cadeaubonnen prenatal of Hema
Puzzels
Duplo
Bord + beker
Bouwblokken Little dutch
Loopkarretje vtech
Woezel en pip verstoppertje spelen
Badspeelgoed
Toet Toet auto’s
Lego Duplo getallentrein
Boerderijdieren
Houten bak met kinetisch zand
Boekjes “mijn eerste 100”
2 jaar geleden
Reactie op Bollebabs
Hier wil ik graag een
Wobbel
Loopfiets
Schommel
Muziekatributen
Blokkenset ...
Wij hebben ook lang getwijfeld over een klimboog om die reden maar uiteindelijk gedaan omdat we zien hoe graag onze dochter over obstakels klimt. Degene die we besteld hebben komt met een kussen, zodat ze het later ook kan gebruiken als soort (schommel)stoel en lekker een boek kan lezen.
Ik zag dat er ook opklapbare bogen zijn (maar die kon ik niet met kussen vinden), of je kan voor een Pikler driehoek gaan. Die zijn vaak ook op te klappen
2 jaar geleden
https://www.lidl.nl/p/playtive-balanceerwip/p100360063?v=1cx,head1cx
Ze vind het geweldig 😀
2 jaar geleden
Omdat we in het buitenland wonen en pas net verhuisd zijn, verwachten we weinig bezoek, dus ons lijstje is niet zo lang. Voor z'n verjaardag hebben we gekozen voor grote cadeaus en niet te veel. Van ons krijgt hij een schommel. Van de ene opa&oma set een loopfietsje. Van de andere opa&oma set 3 Stapelstein stenen. Meer staat er niet op. Misschien sturen mensen nog wat met de post of zo maar het zal grotendeels hierbij blijven.
Met sinterklaas of kerst (moeten nog even bedenken hoe we dat doen qua feestdagen) doen wat dan wat meer cadeautjes maar juist kleinere dingen.
Veel dingen hebben we ook eigenlijk al wel, vaak nog van vroeger. Bijv de houten schommelboot waar wij als kind mee speelden staat nu hier, en de houten poppenwagen, loopstok, blokken, treinbaan, etc ook. En ook een zandbak hebben we al. Dus we zijn sowieso wel behoorlijk voorzien voor het komende jaar.