9 Reacties

3 jaar geleden

Die paarse! Lansolinoh ofzoiets. Tijdens het voeden deed ik zelf altijd een lekbakje, mooi opsparen in de koelkast en per dag invriezen. Zo lekker kunnen opsparen voor de eerste keer dat ik een paar uurtjes weg wilde en niet hoefde te kolven van te voren.

3 jaar geleden

Zoogcompressen van medela, de grootste. Maar als je echt meer dan een compres lekt zou ik lekschalen gebruiken. Die vangen de melk op en giet je zo over in een bewaar zakje of in mijn geval de gootsteen 馃槄

3 jaar geleden

Wasbare van little lamb nemen ook veel op! Ze zijn ook lekker zacht en drogen best snel, dus je loopt niet met natte schijven rond. Ik gebruik trouwens ook zilverkapjes, die vangen al een heel stuk op. Wel voorzichtig je bh open maken en ze eruit halen, anders is je shirt alsnog doorweekt 馃槄

3 jaar geleden

Of deze dus

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Zoogcompressen van medela, de grootste. Maar als je echt meer dan een comp ...
Deze gebruik ik ook echt fijn leg ze soms ook even in de koelkast voelt verkoelend

3 jaar geleden

Ik heb wasbare, zo fijn. Ik heb ze van alvababy en van little lamb. Beide top!

3 jaar geleden

Dankjewel dames, ik ga me eens verdiepen in wasbare. Als dat bevalt, is het ook wat milieuvriendelijker (denk ik haha)

3 jaar geleden

Dit had ik ook bij zoogkompressen van de Kruidvat. Heel eerlijk!! Ik loop nu met 2 luiers voor als zoogkompressen vangt alles op en werkt perfect 馃槄馃槀

3 jaar geleden

Ik heb gekozen om wasbare zoogcompressen aan te schaffen. Duurzamer en voelen super zacht. Nog niet in gebruik want de dame is er nog niet 馃槄 Bij onze zoon had ik doosjes van etos maar daar gingen super veel doosjes doorheen vond ik zonde van het geld eigenlijk.