8 Reacties
3 jaar geleden
Bij ons had de fotograaf hem op een kussen met een wit doek erop gelegd en dan de achtergrond weg gefotoshopt. Dit is het resultaat 🤣 net een mug shot

3 jaar geleden
Ga niet net na een voeding, dat deden wij en de ogen van je kindje moeten niet dicht zijn 😅🤣 Wij zijn toen maar gaan lunchen en wandelen om het 2,5 uur later nog een keer te proberen en toen is het gelukt. Papa hield onze dochter vast en e.e.a. is weg gefotoshopt 😉 Onze dochter was 6 weken oud toen. Succes morgen!
3 jaar geleden
Ik moest hem omhoog houden, 1 hand onder z'n kontje en de ander onder zijn shirtje en dan zijn rug/nek ondersteunen. En dan soort van zorgen dat mijn handen niet zichtbaar zijn haha. Maar het is gelukt, inclusief melkbrokje in z'n mondhoek omdat hij vlak daarvoor geprojectiel kotst had in de zaak
3 jaar geleden
Ik heb foto's gemaakt toen mijn zoontje 7 weken oud was. Hij moest op een krukje zitten en ik hem ondersteunen en proberen zoveel mogelijk uit beeld.
Als het voor paspoort of identiteitskaart is, pas op dat ze dan niet te veel inzoomen. Dat was bij ons het geval, dan kan je weer terug voor andere foto's.
3 jaar geleden
Je kan ook zelf een foto maken van je baby en die laten checken op alle eisen. Via deze site: https://www.pasfoto.nl/
Dan krijg je de foto's thuisgestuurd. Kostte mij €9,90,- in totaal.
Heb ik gedaan voor zijn paspoort. En is gelukt!
Dan hoef je niet ergens met je kleine naartoe.