24 Reacties

2 jaar geleden

Plastisch chirurgie? 😅🫣

2 jaar geleden

Dit!!!! Als je mij vroeger zou vragen wat het mooiste aan mijn lichaam was zou ik borsten zeggen. En nu? Vre-se-lijk.. ze hangen echt. Typische thee zakjes. Stevigheid totaal weg. Super trots op het voeden en zou niet gewild hebben (ben al tijdje gestopt). Alleen mocht er naast chirurgie iets mogelijk zijn dat graaaaag!

2 jaar geleden

Zelfde verhaal… 🫠 Push-up bh 😂

2 jaar geleden

Ik denk dat er geen magische remedie is. Of je moet voor een borstlift en of siliconen willen gaan.

2 jaar geleden

Na 15mnd borstvoeding eerste kindje hingen ze ook. Dat kwam wel weer meer terug. Hoelang is het nu na stoppen bv?

2 jaar geleden

Theezakjes heeft niets met borstvoeding te maken, die fabel moet echt de wereld uit. Enige wat ik kan bedenken is aan je collageen werken, dat verlies je allemaal na de zwangerschap

2 jaar geleden

Heeft niks met borstvoeding te maken maar door de zwangerschap

2 jaar geleden

Ik geloof best dat het niet per se met de bv te maken heeft, neemt niet weg dat ik nog steeds graag tips zou willen als iemand die heeft 😊

2 jaar geleden

Reactie op AMEKP

Dit!!!! Als je mij vroeger zou vragen wat het mooiste aan mijn lichaam was ...
Nou precies! Dit waren mijn twee sterke punten zeg maar 😂

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Heeft niks met borstvoeding te maken maar door de zwangerschap
Niet eens denk ik, gewoon leeftijd helaas. Ik sprak iig een kennis van in de 40 die nooit kinderen had en ze zei nou, beeld je maar niks in, mijn lichaam is ook niet wat het was inclusief borsten... 🤷

2 jaar geleden

Reactie op KlaraE

Niet eens denk ik, gewoon leeftijd helaas. Ik sprak iig een kennis van in d ...
Wel mee eens, ik ben nog maar 26 en heb ik fameuze theezakjes sinds de zwangerschap en ik geef geen borstvoeding... Leeftijd speelt zeker ook een rol, maar zwangerschap zeker ook

2 jaar geleden

En tips.. borstoefeningen zoals pompen... Dan komt de bovenkant wat boller te staan

2 jaar geleden

Reactie op KlaraE

Niet eens denk ik, gewoon leeftijd helaas. Ik sprak iig een kennis van in d ...
Lekker representatief 1 vrouw van 40 die dat verteld heeft😋

2 jaar geleden

Vrouw, ik kan zo lachen om jouw schrijfwijze. Treurige tietjes 👌🤣 Geen ervaring met borstvoeding maar qua tip miss een touwtje en 2 wasknijpers die de boel omhoog trekken? Krijg je wss pijnlijke tepels maar first world problem 🤪 #korrelhimalayazout

2 jaar geleden

Reactie op Snuuupie

Vrouw, ik kan zo lachen om jouw schrijfwijze. Treurige tietjes 👌🤣 Geen er ...
Ik ben echt veel te veel een beelddenker hiervoor😂😂

2 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ik ben echt veel te veel een beelddenker hiervoor😂😂
Hahaha sorry voor de geleden schade. Hopelijk vanacht geen nachtmerrie 😋😋

2 jaar geleden

Ik las ergens dat hetgeen door zwangerschap komt tot wel 2 jaar kan duren voor het “hersteld” is tot hoever het kan “herstellen”. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen en dus ook niet hoe geloofwaardig het is, maar met dit in mn achterhoofd zou ik iig 2 jaar tot na je laatste zwangerschap wachten voor je eventueel serieuze actie zou overwegen (zoals liften of whatever).

2 jaar geleden

Reactie op Snuuupie

Vrouw, ik kan zo lachen om jouw schrijfwijze. Treurige tietjes 👌🤣 Geen er ...
Hahahah en dan die touwtjes achter m'n oren hangen? Goed idee wel 🤣

2 jaar geleden

Reactie op wehoo

Ik las ergens dat hetgeen door zwangerschap komt tot wel 2 jaar kan duren v ...
Nou over 2 jaar heb ik dat nog niet bij elkaar gespaard denk ik (of het al aan iets anders uitgegeven 😂), dus ik wacht het af!

2 jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Hahahah en dan die touwtjes achter m'n oren hangen? Goed idee wel 🤣
Mijn theorie was als volgt; wasknijper met touwtje op tepel 1. Touwtje als een halterbh om je nek en bevestig aan tepel 2. Klaar is kees 😋