24 Reacties

2 jaar geleden
Dit!!!! Als je mij vroeger zou vragen wat het mooiste aan mijn lichaam was zou ik borsten zeggen. En nu? Vre-se-lijk.. ze hangen echt. Typische thee zakjes. Stevigheid totaal weg. Super trots op het voeden en zou niet gewild hebben (ben al tijdje gestopt). Alleen mocht er naast chirurgie iets mogelijk zijn dat graaaaag!

2 jaar geleden
Ik geloof best dat het niet per se met de bv te maken heeft, neemt niet weg dat ik nog steeds graag tips zou willen als iemand die heeft 😊

2 jaar geleden
Reactie op AMEKP
Dit!!!! Als je mij vroeger zou vragen wat het mooiste aan mijn lichaam was ...
Nou precies! Dit waren mijn twee sterke punten zeg maar 😂

2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
Heeft niks met borstvoeding te maken maar door de zwangerschap
Niet eens denk ik, gewoon leeftijd helaas. Ik sprak iig een kennis van in de 40 die nooit kinderen had en ze zei nou, beeld je maar niks in, mijn lichaam is ook niet wat het was inclusief borsten... 🤷

2 jaar geleden
Ik las ergens dat hetgeen door zwangerschap komt tot wel 2 jaar kan duren voor het “hersteld” is tot hoever het kan “herstellen”. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen en dus ook niet hoe geloofwaardig het is, maar met dit in mn achterhoofd zou ik iig 2 jaar tot na je laatste zwangerschap wachten voor je eventueel serieuze actie zou overwegen (zoals liften of whatever).

2 jaar geleden
Reactie op Snuuupie
Vrouw, ik kan zo lachen om jouw schrijfwijze. Treurige tietjes 👌🤣
Geen er ...
Hahahah en dan die touwtjes achter m'n oren hangen? Goed idee wel 🤣

2 jaar geleden
Reactie op wehoo
Ik las ergens dat hetgeen door zwangerschap komt tot wel 2 jaar kan duren v ...
Nou over 2 jaar heb ik dat nog niet bij elkaar gespaard denk ik (of het al aan iets anders uitgegeven 😂), dus ik wacht het af!