20 Reacties

4 jaar geleden

Only heeft fijne zwamgerschapsbroeken die goed zitten en supermom leuke shirtjes dat er nog beetje model inzit en je ze na de bevalling ook aan kunt

4 jaar geleden

Ik heb er nu twee van het merk supermom (geen spijkerbroeken) die echt fantastisch zitten

4 jaar geleden

Ik ben voor de tweede keer in 2 jaar zwanger en mn buik groeit dus enorm snel aangezien ik 6 maanden geleden pas ben bevallen. Ik haat zwangerschapsbroeken aangezien die nooit goed zitten bij mij. Ik heb flared leggings besteld bij bymusthaves en die kun je helemaal over je buik trekken. Echt perfect!

4 jaar geleden

Ik draag ook de flared broeken van bymusthaves. Deze week nog 2 bij gekocht bij een lokaal winkeltje. Zit heerlijk en zakken absoluut niet af!

4 jaar geleden

Ik leef in high waist sportleggings van h&m 😂

4 jaar geleden

Ik ben voor de tweede keer in 2 jaar zwanger en mn buik groeit dus enorm sn ...
Goede tip. Welke maat draag jij?

4 jaar geleden

Ik vind de zwangerschapsbroeken van c&a heel fijn!

4 jaar geleden

De flared broeken van h&m zijn ook heel fijn. En maar 15,- dus ook niet heel erg als ze na de zwangerschap niet meer zo mooi zijn.

4 jaar geleden

Reactie op jesuisrachel

Ik vind de zwangerschapsbroeken van c&a heel fijn!
Hier idem..

4 jaar geleden

Ik heb jeans van H&M, zit goed!

4 jaar geleden

Ik draag broeken van Noppies in een soort joggingstof, maar dan netjes. Ik vind ook de broeken van mamalicious lekker zitten.

4 jaar geleden

Ik vind alle broeken verschrikkelijk zitten 🙈 Dus deze zwangerschap niet eens aan begonnen en alleen maar jurkjes gekocht 😊

4 jaar geleden

Sport leggings van gymshark! Spijkerbroeken zitten verschrikkelijk

4 jaar geleden

De broeken van only, maternity lijn vind ik zelf wel lekker zitten 😀

4 jaar geleden

Reactie op nv7

De broeken van only, maternity lijn vind ik zelf wel lekker zitten 😀
Vind ik ook! En die van Pieces zijn ook prima 👍🏻

4 jaar geleden

Ik heb 2 zwangerschapsbroeken van Seraphine met lage band die ik allebei ga weggeven want ze zitten voor mij niet goed (zakken steeds af), en sinds vandaag heb ik een spijkerbroek van mamalicious die echt precies goed zit. Deze: https://www.mamalicious.com/de/de/mm/umstandsmode/jeans/mlillinois-umstandsjeans%2C-slim-fit-20013112.html?cgid=mm-jeans-collection-maternity&dwvar_colorPattern=20013112_MediumBlueDenim_861575

4 jaar geleden

Ik heb nu 2 Before and After broeken van H&M, zitten echt heel lekker

4 jaar geleden

Ik heb 2 spijkerbroeken van mamalicious en 1 van de prenatal gekocht, zitten echt super. En heb een flared broek bij de zeeman meegenomen voor 8,- ik dacht is het niks dan kan het altijd nog als pyama broek maar zit super fijn en mooi of de buik heen..

4 jaar geleden

Reactie op fleur⭐️

Goede tip. Welke maat draag jij?
Maat M maar ik ben 1.65 dus heb de broeken wel flink moeten inkorten ze zijn wel echt erg lang. Maar ze zitten zo fijn!

4 jaar geleden

Iedereen bedankt voor de reacties!! Super!! Ik ga even online shoppen 😀🥳