18 Reacties

2 jaar geleden

Onze oudste was 16mnd toen de 2e kwam. Inmiddels is hij bijna 2,5 en wij gebruiken hem nog steeds. Kost mij minder moeite met zn slaapzak aandoen of aankleden, al gaat hij er tegenwoordig wel op staan. We gebruiken hem minder maar nog steeds voor onze bijna 2,5 jarige

2 jaar geleden

Eén commode in huis lijkt mij genoeg. Als het nodig/handig is kun je de oudste daarop gewoon nog steeds verschonen in de babykamer. Ik gebruik de commode ook als kledingkast, maar de baby verschoon ik er zelden op 😅

2 jaar geleden

Ik zou het wel aanraden. Of je moet beneden een verschoonkussen op tafel leggen. Je kan je dreumes niet altijd in de babykamer verschonen omdat de baby slaapt en vice versa.

2 jaar geleden

Een tweede commode aanschaffen

2 jaar geleden

Wij hadden toen mijn oudste nog een luier droeg, een gedeelde commode. Deze stond op de baby kamer. En ik had voor de zekerheid losse luiers in zijn eigen kast voor als we toch niet bij de commode konden komen ivm dat baby sliep...

2 jaar geleden

Wij hebben een tweede commode gehaald. De oudste van 3 verschoon ik voor het slapen gasn nog altijd op de commode.

2 jaar geleden

Bij ons zit er precies 1,5 jaar tussen. Voor de oudste van nu 2,5 gebruik ik nog steeds de commode. Ik gebruik gewoon voor beide de commode die in de babykamer staat. Tweede commode vindt ik echt niet nodig

2 jaar geleden

Bij ons zit er net iets minder tussen dan 1,5 jaar en we hebben volledig een nieuwe babykamer gemaakt. Onze dochter van nu bijna 2,5 gebruikt de commode ook nog voor verschonen, aankleden ed. Ik vind het wel erg praktisch dat ze beiden hun eigen plekje hebben

2 jaar geleden

Met mijn zoon was op een hoge plek verschonen vanaf 6 maanden echt niet meer verantwoordelijk.

2 jaar geleden

Reactie op LucianaG

Met mijn zoon was op een hoge plek verschonen vanaf 6 maanden echt niet mee ...
Verantwoord* Hij ging eraf draaien en kruipen terwijl ik hem aankleed/ verschoon. Sinds hij kon staan was het allemaal wat makkelijker (met luierbroekjes). Ik zou dus geen nieuwe commode aanschaffen.

2 jaar geleden

Wij hebben nooit de commode gebruikt. Verschonen hem op bed of beneden.

2 jaar geleden

Mijn zoontje was nog geen 2 toen zijn zusje kwam. Met 1 jaar en 9 maanden naar zijn grote jongens kamer gegaan en sinds dien geen commode meer gebruikt. Verschonen deden we of op bed of op een mat op de grond.

2 jaar geleden

Bij ons zat er 15 maanden tussen en de jongste sliep het eerst jaar slecht dus we hadden we 2e babykamer al klaar. Vind het nu ideaal. ‘S avonds na t douche beide op eigen kamer op de commode aankleden. Als er ‘s nachts een x 1 doorlekt oid heb je ook gelijk een commode bij de hand om om te kleden. Op bed oid vind ik echt niet fijn. Heb al genoeg last van m’n rug. Tenzij je een echt hoog bed hebt natuurlijk🙈

2 jaar geleden

Reactie op chan1994a

Bij ons zat er 15 maanden tussen en de jongste sliep het eerst jaar slecht ...
De oudste sliep het eerste jaar slecht bedoelde ik🙈 foutje. De jongste slaapt voorbeeldig🙏🏼

2 jaar geleden

Wij hebben de badkamer beneden en verschonen op de tafel of bank 🤣 we hebben een commode maar wordt amper gebruikt. Boven ook snel even op bed als het nodig is snachts

2 jaar geleden

Bij onze meiden ook 1 jaar en 8 maanden ertussen. Wij verschoonden de meiden eigenlijk net waar het uitkwam. Soms allebei op de commode (we hadden 1 commode waar ze om de beurt op lagen) of op de bank of grond. Ligt er denk ook een beetje aan of je de commode ook als kledingkast gaat gebruiken. Dan is een eigen misschien wel handig met de ruimte die je dan nodig hebt. Maar alleen voor verschonen, zou ik zeker geen tweede kopen.

2 jaar geleden

Wij konden een verschoningskussen kwijt op ons badmeubel. Ideaal moet ik zeggen