Dus eerst het positieve, vanmorgen had men zoontje met (alle geluk) afwasbare stiften op de grind getekend. Nadien nam hij zelf vochtige doekjes en kuiste hij alles mooi op. Net zoals materiaal die hij ziet geven aan mensen vanwaar hij denkt dat ze komen, heel lief zijn en een intelligente deugeniet zijn.
Waardoor we nu bij het negatieve komen. Ik ben men zoontje gaan halen bij men schoonouders, en men schoonmoeder is ziek (buikgriep doet de ronde) natuurlijk ik begrijp dat men wilt ruste, maar ze noemde men zoontje een kleine klootzak gewoon omdat hij met kastdeuren speelt en op een doos trommeld en dat ze daarom geen rust had, dus noemde ze hem een klootzak. EEN KIND VAN 2 JAAR!!!
Heb men vader nu gevraagd om op mem ziontje te passen. Daar heeft hij meer plezier mee...
Als mijn schoonmoeder mijn kind zo zou noemen, zou ik het nooit meer vertrouwen om mijn zoontje uberhaupt te laten oppassen bij haar. Word hier zo boos om!
Wat is dat nou weer voor een opmerking? Zoiets zeg je toch niet, vind het e ...
Men partner ging akkoord om men zoontje minder naar daar te brengen. En hij ging blij zijn dat hij volgend jaar naar school gaat, zodat hij afstand kan nemen van zen ouders.