7 Reacties
één maand geleden
Ik zal eerst voor rust zorgen voor je 2 jarige. Ze voelen/zien en horen alles. Het zijn echt sponsen. Dus ik zal bij je moeder zitten en vanaf daar wachten tot je ex contact met jou zoekt. Heel rot maar aan een dood paard valt niet te trekken; dus als hij het niet doet zal ik het laten. Hoe moeilijk ook… hij moet laten zien dat hij er echt voor je dochter wilt zijn. Want je dochter heeft niks aan een vader die er soms wel is en dan weer eeuwen niet.
één maand geleden
Reactie op Chalot
Ik zal eerst voor rust zorgen voor je 2 jarige. Ze voelen/zien en horen all ...
Dank je wel voor je reactie. Hij is er een heel tijd wel geweest niet heel erg betrokken vind ik zelf hij verschoond haar ook niet alleen als het echt nodig is dat is precies het zelfde met aankleden en eten dat doet die ook niet bij haar.dat is ook als we savond thuis zijn wilt die het lieft zo weining mogelijk doen lekker game en telefoon ook niet echt spelen met haar heel soms wel. ook als we aan het werk zijn kan hij het nooit inzicht opbregen om te vragen hoe het met haar gaat bij de opvang ik moet altijd maar bellen en vragen. Maar nu heeft hij van de week aangegeven dat hij haar zoveel mogelijk wilt zien als die tijd vrij heeft en nu doet die dit eigelijk laat die onze dochter gewoon heel het weekend zitten.
één maand geleden
Reactie op Shar11
Dank je wel voor je reactie. Hij is er een heel tijd wel geweest niet hee ...
Zegt toch al genoeg: wil der zo veel mogelijk zien als hij tijd heeft. Zo werkt het niet. Dan word het heel onrustig. Want wanneer vind hij dat hij tijd heeft. Als hij geen tijd heeft laat hij jullie dan stikken?
één maand geleden
Reactie op Chalot
Zegt toch al genoeg: wil der zo veel mogelijk zien als hij tijd heeft. Zo w ...
Klopt dat heb ik hem ook vertel maar uiteraard denk hij hier anders over zij heeft gewoon vastigheid hier in nodig. Hij heeft een eigen onderneming dus als hij eerder thuis is dan vind hij dat die haar dan wel kan ophalen en tijd door bregen met haar. Ik vind zelf eigelijk eens in de 14 dagen een paar uurtje voor nu prima maar dat voelt ook weer een beetje al haar vader ontnemen