14 Reacties

één jaar geleden

Ik zou lekker een avondje met zn 2 gaan en de kleine bij opa of oma laten. Even genieten met zijn 2. Als je niet te lang weg wilt neem je alleen een hoofdgerecht.

één jaar geleden

Lekker doen! 😊 Wij gaan regelmatig ergens even lunchen. Dineren ook een paar keer gedaan. We kiezen wel ruimer opgezette restaurants uit waar je makkelijk kan manoeuvreren met de kinderwagen of dat de kinderwagen zo naast de tafel kan staan dat anderen er geen last van hebben.

één jaar geleden

Reactie op TPA

Lekker doen! 😊 Wij gaan regelmatig ergens even lunchen. Dineren ook een pa ...
Of oppas regelen en samen uit eten gaan.

één jaar geleden

Wij zijn vorige week uiteten geweest met familie toen ze 4 weken was. Ze heeft de hele avond in onze armen geslapen. Zat dus niet heel lekker en de hele avond waren we gespannen of het wel goed zou gaan. Volgende keer gaat ze lekker naar oma. Die vindt het heerlijk om op te passen en dan hebben wij een relaxte avond.

één jaar geleden

Wij zijn met 4 weken uiteten geweest voor dat we weg gingen gevoed en heeft in de kinderwagen naast de tafel geslapen.. werd pas weer wakker toen we thuis waren.

één jaar geleden

Ik denk dat alleen jij dit zelf kan beslissen. Ligt ook heel erg aan hoe je baby is. Ik zou het zelf nooit doen met onze kleine. Ze is echt een draak qua slapen en ook in de kinderwagen slaapt ze meestal niet. En als ze wakker is wil ze aan je geplakt zitten anders is het huilen. Ik zou dus niet op m’n gemak zitten en lekker met z’n 2en gaan. Maar als je een hele makkelijke baby hebt, waarom niet?

één jaar geleden

Ligt helemaal aan jou wat je wilt! Vanaf week 4 zijn wij heel vaak uiteten geweest met de kleine, ook lunchen en naar koffietentjes. Vaak slaapt ze lekker en af en toe huilt ze als we aan het eten zijn maarja dat is dan maar zo. Als wij zin hebben in fine dining of alleen met z’n tweeën willen uiteten dan brengen we onze dochter naar opa en oma!

één jaar geleden

Als je een makkelijke baby hebt: lekker doen! En als je niet weet hoe makkelijk de baby is: gewoon proberen! Ga dan de eerste keer naar een laagdrempelige locatie, een eetcafe ofzo: niet ergens te chique. Als het niet gaat neem je het eten mee en ga je weer weg! Toen mijn man verlof had zijn we vaak uit lunchen geweest, ging heel makkelijk!

één jaar geleden

Uit lunchen vind ik ook wel anders dan in de avond uit eten. Wij gaan komende week samen uit eten en dan passen mijn ouders op. Dan zitten we toch een stuk relaxter (hij is in de avond vaak onrustig) en hebben wij ook wat quality time samen!

één jaar geleden

Ligt er denk ik vooral aan wat je zelf fijn vindt. Als je het niet erg vindt om evt met de kleine op schoot te zitten, dan zou ik het gewoon doen. Wij zijn nu al een paar keer uit eten geweest, de ene keer gaat super en slaapt ze de hele maaltijd, andere keer zit ik met een baby op de arm aan tafel ;)

één jaar geleden

Doen!

één jaar geleden

Hangt echt van je baby af denk ik. Onze kleine meid is nu 7 weken en wij zijn inmiddels al een paar keer zonder problemen uiteten geweest (lunch en diner). Zodra de auto start slaapt ze en wordt meestal pas weer wakker als wij thuis zijn of wel tijdens het eten maar dan wordt ze wakker voor de voeding. Dan geven we haar haar flesje en slaapt ze daarna weer lekker door.

één jaar geleden

Doen! Het ergste wat kan gebeuren is dat ze de boel bij elkaar blert of dat ze zichzelf onder poept.. In het eerste geval troost je en de tweede verschoon je. En als dat allemaal niet werkt ga je naar huis . Have fun!!

één jaar geleden

Reactie op Tigerlilly

Doen! Het ergste wat kan gebeuren is dat ze de boel bij elkaar blert of dat ...
Dit is echt een top reactie! 👍