1061 Reacties

2 jaar geleden

20 -08

2 jaar geleden

26-8

2 jaar geleden

Mijn uitgerekende datum is 28-8 🙏🏽💜

2 jaar geleden

14/8

2 jaar geleden

7-8-22

2 jaar geleden

Hoi allemaal, Jullie zitten in de verkeerde geboorteclub. Ik zie dat jullie allemaal in augustus uitgerekend zijn, dus ik raad jullie aan om daar aan te sluiten. Groetjes, Lindsey

2 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Hoi allemaal, Jullie zitten in de verkeerde geboorteclub. Ik zie dat julli ...
Hoihoi sorry kan zijn dat ik me heb vergist net als de leden hieronder maar volgens mij was de topic ook augustus 😳😂

2 jaar geleden

Goedemiddag kan iemand mij helpen ik denk dat ik zwanger ben ik weet niet zeker ik durf geen test de doen heb wel lichte buikpijn en kramp en men tepels zijn wel donker geworden maar ik ben niet misselijk dus kan iemand mij helpen

2 jaar geleden

Reactie op celine jongeneelenen

Goedemiddag kan iemand mij helpen ik denk dat ik zwanger ben ik weet niet z ...
Ik ben nu 7 weken zwanger en nu pas begint m’n misselijkheid op te spelen, dus dat hoeft niet altijd in de eerste weken. Een test is de enige manier om uit te sluiten of je zwanger bent… succes, je kan dit!!

2 jaar geleden

Reactie op mercedesmila

Ik ben nu 7 weken zwanger en nu pas begint m’n misselijkheid op te spelen, ...
Dankje wel dus ik moet een test doen en dan weet ik zeker als ik het ben of niet

2 jaar geleden

Reactie op celine jongeneelenen

Dankje wel dus ik moet een test doen en dan weet ik zeker als ik het ben ...
Wanneer je menstruatie uitblijft zou ik zeker een zwangerschap test doen. Succes 🌸💪🏻

2 jaar geleden

Reactie op celine jongeneelenen

Goedemiddag kan iemand mij helpen ik denk dat ik zwanger ben ik weet niet z ...
Zoiets als een glazenbol waarin we kunnen kijken, bestaat helaas niet. Doe een test en je weet het.

2 jaar geleden

30-9 daar gaan ze vanuit het kan nog veranderen bij ons want ik ben nog maar net 3 week zwanger naar 2/3 jaar na de miskraam van onze eerste kindje van 7 maand zwanger

2 jaar geleden

Reactie op marilyn12

30-9 daar gaan ze vanuit het kan nog veranderen bij ons want ik ben nog maa ...
Heftig hoor. Hopelijk gaat het nu goed. Voorzichtig gefeliciteerd! 🍀🌸

2 jaar geleden

26/7/2022

2 jaar geleden

1/10/22 gisteren getest en een klein streepje te zien. Ik geloof het nog niet helemaal… 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MrsApplejuice

1/10/22 gisteren getest en een klein streepje te zien. Ik geloof het nog ni ...
Hetzelfde hier 1/10/22; vandaag getest en een dun streepje

2 jaar geleden

Gisteren en vandaag getest met een licht streepje. Ik heb een onregelmatige cyclus dus weet niet precies mijn NOD, maar de uitgerekende datum ligt denk ik ergens tussen de 28-09 en 02-10🥰

2 jaar geleden

Vandaag ook getest 11 DPO. Uitgerekende datum 01-10-2022. Op dit moment misselijkheid klachten, lage rugpijn en veel plassen. Slapen gaat ook moeizamer.

2 jaar geleden

Hi ik heb woensdag getest en duidelijk positief! 14 februari de eerste echo en uitgerekend op 1 oktober 😄