27 Reacties

6 maanden geleden

Jazeker, altijd eigenlijk al hier, en duurt eigenlijk altijd een uur. Maar alleen 's avonds, in de middag max 15 minuten

6 maanden geleden

Heel herkenbaar. Hier ook al een week of 3 dat het ongeveer 1 tot 1,5 uur zelfs duurt voor ze in slaap valt. Inderdaad veel kletsen en zingen:) ik herken het ook van mijn oudste. Die had ook fases waarbij ze dit deed. En zolang ze niet huilt enzo lijkt het me geen probleem. Ze zullen wel een hoop verwerken op deze manier.

6 maanden geleden

Zeker herkenbaar! Hier vooral bij het middagdutje, kan zo een half uur duren voordat de oogjes dichtgaan. Zolang hij (20 maanden) nog steeds zelf in slaap valt maak ik me er maar niet te druk over 😊.

6 maanden geleden

Reactie op sannecandace

Heel herkenbaar. Hier ook al een week of 3 dat het ongeveer 1 tot 1,5 uur z ...
Ja, dit dus. Vind t ook geen probleem ofzo. Maar t is sinds 2 weken ofzo. En t is ook niet zo dat ie daardoor later wakker wordt, zelfs eerder. Dus t zou wle fijn zijn als t weer wat soepeler gaat😅. Maar geen drama dus ik mag in de handen knijpen🤣

6 maanden geleden

Reactie op AV1983

Zeker herkenbaar! Hier vooral bij het middagdutje, kan zo een half uur dure ...
Ja, je hebt ook gelijk hoor. Zolang ik er niet naartoe heof ben ik ook blij hoor. Daar is gelukkig niks aan de hand. Maar tis sinds 2 weken elke avond feest🤣

6 maanden geleden

Reactie op Mdr991

Jazeker, altijd eigenlijk al hier, en duurt eigenlijk altijd een uur. Maar ...
Haha ja hier ook alleen s avonds. Sinds 2 weken, heel apart 🤣. Maar s middags is er niks aan de hand😅

6 maanden geleden

Reactie op Disneychick

Haha ja hier ook alleen s avonds. Sinds 2 weken, heel apart 🤣. Maar s midd ...
Hier eigenlijk altijd al😅 kan me niet herinneren dat het anders is geweest. Ookal van alles geprobeerd, langere wakkertijd, korter etcetc. Geen idee waaraan het ligt

6 maanden geleden

Heel herkenbaar. Hier een kindje dat 's avonds rustig 2 tot 3 uur ligt te kletsen tegen z'n knuffeltjes of gaat liggen gymnastieken .

6 maanden geleden

Reactie op Rian2901

Heel herkenbaar. Hier een kindje dat 's avonds rustig 2 tot 3 uur ligt te k ...
Dit stelt gerust haha

6 maanden geleden

Reactie op Rian2901

Heel herkenbaar. Hier een kindje dat 's avonds rustig 2 tot 3 uur ligt te k ...
Is dat altijd zo geweest?

6 maanden geleden

Jaaaa wij!! Hij is nu 20 maanden, maar hebben dit denk ik al zo’n 2-3 maanden

6 maanden geleden

Ja hier ook aan de gang. Soms ligt ze gewoon te lachen met haar knuffel. Best aandoenlijk ☺️

6 maanden geleden

Yes! Sinds twee weken. Eigenlijk precies zoals jij het beschrijft. Duurt een uur, maar geen drama. Gewoon draaien in bed, kletsen en bewegen. Dutjes duur oid maakt geen verschil.

6 maanden geleden

En inderdaad alleen de avond ook (tot nu toe 😂)

6 maanden geleden

Oh hier ook hoor, best ook wel een tijdje al. Brabbelen, liedjes zingen, spelen met haar knuffels, nog even tegen de bedrand aantrappelen. Mevrouw heeft een vloerbedje, dus overdag voor het dutje duikt ze soms ook nog wel uit bed op wat speelgoed uit de kast te trekken. We hebben een camera hangen en de babyfoon aan, dus we kijken en luisteren wel altijd wat ze uitspookt, maar ze redt zich prima en valt uiteindelijk altijd zelf in slaap zodra ze daar aan toe is.

6 maanden geleden

Hier ook lekker kletsen, omdraaien, knuffel uit bed gooien, brabbelen en hard roepen. Lekker de dag doornemen en verwerken. Is geen onderdeel van slaapregressie voor zover ik heb gelezen.

6 maanden geleden

Slapen jullie kindjes dan nog 1 of 2 keer?

6 maanden geleden

Reactie op Rosalie789

Slapen jullie kindjes dan nog 1 of 2 keer?
1x

6 maanden geleden

Ook 1x

6 maanden geleden

1x de meeste van 19 maanden wel