27 Reacties

6 maanden geleden

Bij dochter van 19 maanden duurt het zeker een uur tot soms wel 2 uur tot madame in slaap valt..we zijn aan het stoeien met haar middagdutje. Deze gaan we inkorten. Ze zingt liedjes, kletst een hoop, speelt spelletjes, speelt met knuffels en speentje en doet een hoop yoga.. dit doet ze alleen bij in slaap vallen in de avond. Bij zoon van 3 hebben we dit gedrag ook gehad en dat hebben we gelukkig al een hele tijd niet meer. Dus het is een faaaaaase.

6 maanden geleden

Reactie op Rosalie789

Slapen jullie kindjes dan nog 1 of 2 keer?
1 keer

2 maanden geleden

Bij iemand al verbetering inmiddels?

2 maanden geleden

Reactie op Disneychick

Hier geen verandering, maar het stoort ons verder ook niet ofzo. We benoemen nu wel altijd duidelijk dat wij naar beneden gaan, maar dat ze best zelf nog een boekje mag lezen. Als we zeggen van "je moet nu slapen" vindt ze dat duidelijk echt niet leuk, maar ze valt vanzelf zelf in slaap. Ik las ook ergens als tip om iets sensorisch voor het slapen gaan te doen, dat dat rustgevend is, dus wij tekenen of kleien vaak nog even. Ik merk wel echt verschil in hoe makkelijk ze neer gaat als we dat niet gedaan hebben, dus dat proberen we er wel in te houden.

2 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Hier geen verandering, maar het stoort ons verder ook niet ofzo. We benoeme ...
Hier ook geen verandering. Het zal wel bij onze kindjes horen denk ik🤣😅

2 maanden geleden

Dit is bij mijn kinderen normaal. Zelf val je vaak ook niet gelijk in slaap als je in bed gaat liggen. Altijd nog even ontprikkelen en kalmeren..

2 maanden geleden

Reactie op Disneychick

Nee nog steeds hetzelfde hier