Hoi dames,
Wassen jullie het bestek, bordjes, bekertjes vd baby ook in de vaatwasser? Of altijd met de hand? Soms heb ik het idee dat de vaatwasser hygiënischer is, maar ik twijfel omdat er vaatwastablet ingaat 😅
Bij mij staat op alles dat het vaatwasbestendig is dus ik denk dat het er gewoon in mag.. ik was het met de hand omdat ik niet veel bordjes, bestek en bekers heb. Ik kan dus niet wachten tot de vaatwasser vol zit en een wasprogramma gedraaid is
Hier gaat ook alles in de vaatwasser, flessen en flesspenen wel bovenin en op minimaal 65 graden. Staat op de gebruiksaanwijzing van de flessen dus zal wel goed zijn.
En tja, die vaatwastablet is natuurlijk het afwasmiddel he, dus is toch noodzakelijk 😉
Bedankt voor de reacties dames ❤️ en misschien een heleeee domme vraag, maar waarom moeten sommige onderdelen alleen bovenin? Staat vaak aangegeven, vraag me af waarom haha
In principe wel, behalve siliconen bordjes en bestek. Dit krijgt namelijk een zeepsmaak door het sop in de vaatwasser. Die wassen we daarom met de hand af.
Alles voor de kleine met de hand, eens per week alles steriliseren. De vaatwasser draaien we maar twee-drie keer in de week, daar kunnen we niet op wachten met de flesjes en dergelijke