6 Reacties

4 maanden geleden

Zwemvest ben ik zelf geen voorstander van en mag ook niet altijd bij alle zwembaden. Puddle jumper kijk ik naar gewicht en naar de buikband (strak genoeg kan) en de armbanden goed zitten (niet te los). Zelf gebruik ik voor mijn zoontjes (oudste 4 jaar en de jongste 1,5) vaak de zwembandjes (alleen om de armen). Wij zwemmen op vakantie voornamelijk in de zee of rivier. Als ik naar zwembad gaat heeft mijn oudste wel puddle jumper aan en jongste bandjes.

4 maanden geleden

Wij hebben de puddle jumper van Liewood gekocht omdat deze vanaf 11 kg is. Onze zoon weegt 12,5 kg. Echter met het zwemmen laatst uitgeprobeerd en bleek echt nog te groot te zijn bij zijn buikomvang. Gewone bandjes om de armen zitten uit eindelijk het beste hier.

4 maanden geleden

Wij gebruiken bandjes. De puddle jumper is nog te groot voor mn zoon (10,5 kg)

4 maanden geleden

Je kan even kijken bij de kruidvat daar hebben ze nu ook puddle jumpers te koop. Welliswaar vanaf 2 jaar maar onze dochter past deze qua buikomvang wel al goed. Wij gebruiken deze dus wel aan het zwembad bij mn schoonouders thuis. Zo is ze in elk geval opvallend mocht ze toch ineens het water in springen in haar eentje. Maar zijn eigenlijk altijd bij haar met zwemmen. Kosten 15 euro ongeveer. Tevens hebben wij ook gewoon bandjes aan de armen mee op vakantie. Neemt niet echt extra ruimte in maar werkt effectief.

4 maanden geleden

De opblaasbare puddle jumper van de decahtlon is wel vanaf 15 kilo maar hier geprobeerd met 11 en paste echt goed. En nog een voordeel hij is handiger om mee te nemen op reis ! Wij hebben er veel getest met haar zwem leraar en die rade de de vestjes en bandjes af

4 maanden geleden

Hier is vanuit baby en peuter zwemmen altijd geadviseerd gewone bandjes te gebruiken voor om de armen. Dus dat is ook wat wij gedaan hebben. Inmiddels is mijn zoontje 3,5 en zwemt met een vestje dat ook bij zwemles gebruikt word