10 Reacties

vorig jaar

We gaan trouwens 2 weken. Dus behoorlijk wat tijd te vertoeven daar

vorig jaar

Ik ben er in december in de Kerstvakantie geweest, met dreumes van net 14 maanden toen. Ik had wel voldoende luiers etc mee. Ook smeerbaar broodbeleg meegenomen. Wat ik niet had verwacht was dat ik praktisch geen enkel T-shirt of korte broek heb gebruikt. 's ochtends was het toen nog aangenaam genoeg voor een shirt met lange mouw en een lange broek. Daarna heel de dag in de zwembroek. En 's avonds ook qua temperatuur heel aangenaam, maar wel een shirt met lange mouwen en een lange broek. Ik weet niet of je in een groot resort zit en of je van plan bent om er vanaf te komen? Wij zijn er een week niet vanaf geweest, dus blij dat ik niet achter spullen aan moest en ik zelf voldoende mee had.

vorig jaar

ik denk dat het erg ligt aan wanneer je gaat. wij zijn vorig jaar mei/juni geweest en in het zwembad eigenlijk altijd een T-shirt of romper aan. buiten het zwembad zijn natte tshirt aangelaten, savonds ook warm zat voor korte mouwen en broek (overdag 40 graden) wij haalden Luiers en Billendoekjes idd daar, gewoon de goedkoopste toen genomen, voor daar is dat prima, misschien alleen wat vaker verschonen.

vorig jaar

Reactie op Tamaaara

ik denk dat het erg ligt aan wanneer je gaat. wij zijn vorig jaar mei/juni ...
Bedankt voor je reactie! Wij gaan ook in mei. Jullie gebruikte geen uv shirt oid? Ons word dat aangeraden door mijn schoonouders. Maar dat zou niet iets zijn wat ik zelf zou gaan halen. Al schijnt de zon daar heel fel te zijn 🤷🏼‍♀️ dus nog in twijfel om het te kopen of niet

vorig jaar

Reactie op Michelles22

Ik ben er in december in de Kerstvakantie geweest, met dreumes van net 14 m ...
Goed om te weten dat er nauwelijks kleren gebruikt worden. Scheelt weer inpakken 😅. Vanwaar het smeerbare broodbeleg?

vorig jaar

Reactie op Moeke2

Bedankt voor je reactie! Wij gaan ook in mei. Jullie gebruikte geen uv shir ...
wij hebben ons zoontje elk uur ongeveer ingesmeerd en altijd een T-shirt of romper aangehouden, ook in het water. hij is niet verbrand, wel lekker verkleurd. ohja, en buiten het water constant in de schaduw gehouden. ik denk bij sommige dingen, vroeger hadden ze het ook niet 😂🤷🏼‍♀️ als je meer vragen hebt, stel ze gerust!

vorig jaar

Reactie op Moeke2

Goed om te weten dat er nauwelijks kleren gebruikt worden. Scheelt weer inp ...
Ik gebruik altijd broodbeleg van de kleine keuken. Ze hebben er wel Vleeswaren, kaas, jam, honing en chocopasta en weet ik het allemaal wat, maar dat geven wij niet, vandaar. Je kunt ook dus gerust per 2 dagen een setje aandoen, als ze overdag toch alleen maar in een zwembroekje of rompertje lopen.. Als het geen smeerpoets is🤪. Het was overdag bij ons in december 26 graden trouwens, voor jouw referentie

vorig jaar

Wij gaan aanstaande zaterdag naar Egypte. Hoe zit het met avondeten? Moet ik potjes mee nemen of is het eten goed te doen bij die buffetten? Snap dat dit natuurlijk aan t hotel ligt (wij gaan naar t Hilton in Marsa Alam) maar heb horror verhalen gehoord over eten in Egypte en diarree of ziek worden.

vorig jaar

Reactie op Lulipoeli

Wij gaan aanstaande zaterdag naar Egypte. Hoe zit het met avondeten? Moet i ...
wij hadden voor de eerste dagen potjes mee en zouden daar kijken hoe het eten was. Dex was toen 7 maanden. uiteindelijk waren de groentes en aardappelen eigenlijk te hard om te prakken dus daar de rest van de potjes gekocht. Nu zou ik helemaal geen potjes kopen wegens zijn leeftijd en omdat hij thuis ook alles met de pot mee eet. Fruit, brood en ontbijt at hij wel gewoon van het buffet. Dex heeft geen diarree gehad, of ziek geweest

vorig jaar

Reactie op Lulipoeli

Wij gaan aanstaande zaterdag naar Egypte. Hoe zit het met avondeten? Moet i ...
Ik ben in 2019 naar Egypte geweest, toen nog zonder baby.. En mijn man en zijn er erg ziek geworden. Tip, neem geen soep. Dat maken ze waarschijnlijk met gewoon kraanwater. Wat je hebt gehoord, klopte voor ons wel in 2019. Dit is ook de reden dat wij nu met baby niet naar Egypte durven, terwijl we het ontzettend naar onze zin hebben gehad, super mooi resort. Dus echt wel top vakantie gehad daar.