6 Reacties

3 maanden geleden

Ik weet niet of je gaat kamperen? Zo ja, meerdere laagjes voor de nacht! Vorig jaar toen we gingen kamperen was het rond 21 uur nog zo’n 26 graden in de tent maar 2 uur later al 18 graden. Verder kan je alles wat je eventueel vergeet, wel vinden in de supermarche!

3 maanden geleden

Snachts rijden is de ultieme tip

3 maanden geleden

Eten in de auto aanbieden ipv bij de tussenstops. Eten leidt namelijk af. Ook een speen bij de hand, mocht het nodig zijn (als hij die normaal gesproken ook heeft met slapen). Wat speeltjes achter de hand houden, zodat je nog eens iets nieuws kunt aanbieden. En verder hadden wij ook appelstroop en 100% pindakaas mee, want dat hebben ze daar niet.

3 maanden geleden

Lang leven in de nacht rijden. Wij hebben al heel wat reizen met onze dochter gemaakt en de nachtelijke ritten verliepen toch het fijnst (gewoon lekker aan het slapen) en kost uiteindelijk voor jezelf ook minder energie omdat je minder hoeft te vermaken heel de tijd…

3 maanden geleden

Wij zijn ook naar Frankrijk geweest. Wat voor ons werkte was om de 3 a 4 uur even te stoppen bij een tankstation. Hier hebben ze altijd wel een speelhoekje voor de kinderen. Zo konden mijn man en ik even een koffietje drinken en ons zoontje lekker spelen. In de auto zelf hadden we snacks en pakjes drinken. Verder wat klein speelgoed denk aan boekje, knuffel, klein autootje. Werkte prima! Succes vast

3 maanden geleden

Wij hebben de ikea als stop gebruikt! Geen duur tankstation eten, schone wc en verschoonruimte en speelplekje. Verder veel afleiden met snackies, muziekjes en een beetje doorbijten :)