Hallo, onze dochter van 3 drinkt iedere morgen en avond nog haar melk vanuit een fles. We willen graag overschakelen naar een beker maar hebben schrik dat ze hierdoor minder zal drinken. We moeten haar overdag al enorm pushen om voldoende te drinken. Iemand tips?
Ik denk dat je gewoon in 1 keer over moet gaan en dat van te voren goed moet aangeven bij haar. Drinkt ze dr melk nog warm? Dan miss nog even warm maken voordat je het in een beker overgiet
Misschien een mooie beker met een rietje? Misschien zelf de beker laten uitzoeken in de winkel?
Mijn zoontje dronk ook slecht. Totdat ik een drinkbeker bij de Action kocht met Paw Patrol. Dat vond hij superstoer om uit te drinken.
Ik zou ook haar zelf een beker laten uitzoeken. We moeten onze dochter ook flink stimuleren om op tijd te drinken, maar met een leuke beker lukt dat makkelijker. Een rietjes beker of een "grote mensen" glas zijn hier favoriet.
Ook wij hebben dit probleem gehad. Mijn tweede zoontje is geen goede drinker dus zijn toen lang op zoek geweest naar de perfecte drinkbeker. Niet kunnen vinden, alles was niet leuk. Uiteindelijk zelf drinkbekers met rietjes gaan bedrukken. Hij mocht toen zijn eigen beker bedenken. Resultaat verandert in een goede drinker en ik een bedrijfje in drinkbekers (bpa vrij) bedrukken