6 Reacties

4 maanden geleden

Jeetje wat een verhaal! Ik denk dat het lot het anders voor ogen heeft voor je. Je hoeft dus geen keuzes meer te maken, zo zie ik het een beetje. De natuur weet wat ze doet. Heb vertrouwen, het komt goed❤️

4 maanden geleden

Wow bizar! Kan het zijn dat de diagnose verkeerd is gesteld? Kan me voorstellen dat je nu alle kanten op gaat qua emoties, zal ook even tijd nodig hebben dit te verwerken!

4 maanden geleden

Ik heb de afdeling gynaecologie gebeld dat ik bij hen onder behandeling sta, positieve test heb gehad, dus geen idee hoelang ik zwanger was en niet wist of ik het wilde houden. De reactie: hier kunnen we echt helemaal niets mee en als je het niet wilt moet je de kliniek maar bellen. Punt. Met het feit dat ik destijds ook al niet al te patiënt vriendelijk ben geholpen mbt overgang (maar toen dacht ik; tja, ik kom hier eens in de 5 jaar waarschijnlijk, nou dat moet dan maar even) heb ik nu wel gekozen voor een ander ziekenhuis

4 maanden geleden

En wil ik mijn hele overgang diagnose dat ook voor een second opinion laten herzien.. want dat vraag ik mij nu ook af. Alles kan, maar de kans was zó klein.. Bedankt voor jullie reacties. Het is nu al iets (nadruk op iets) geland. We gaan er wel voor. Wel heel zenuwachtig wat komen gaat; 20 weken echo of alles goed zou zijn e.d.

4 maanden geleden

Ik ben na mijn diagnose POF ook nog gewoon zonder hulp zwanger geraakt, dus het kan echt nog wel! Ik kan me wel voorstellen dat het even goed schrikken is. Maar als je onbeschermde seks hebt, dan blijft het altijd een risico natuurlijk...

4 maanden geleden

Reactie op Jetjet

Ik ben na mijn diagnose POF ook nog gewoon zonder hulp zwanger geraakt, dus ...
Dat klopt helemaal. Dat wisten we ook. Al heeft de gynaecoloog uitgesproken (letterlijk uitgesproken) dat zonder anticonceptie het best een risico was wat ik zou kunnen nemen omdat de kans zó klein is. Tenzij ik 100% niet zwanger wilde worden.. Maar binnen een half jaar de diagnose, nadenken over een wens, niet geholpen kunnen worden bij een wens en met 2x seks 4 maand zwanger zijn met de angst/verwijt/schuld dat ik medicatie heb gehad, röntgen foto's heb gemaakt, alcohol heb gedronken enz enz, is best wel veel om te verwerken .