10 Reacties
3 jaar geleden
Dan zijn ze toch nog een beetje moe, fles erin en weer lekker laten slapen.
Gapen is een teken, ookal is ie net wakker.
Ik leg de tweeling ook nog steeds weg met 20maanden als ze gapen of in de ogen wrijven en zo doe ik dat bij de kleine ook
Wakker houden werkt averechts omdat ze dan over prikkelt raken en door de slaap heen komen, krijg ze dan maar eens in slaap馃檲
3 jaar geleden
Reactie op xxTessa
Ik gaap ook wel eens nadat ik heerlijk geslapen heb. Gapen is niet per se m ...
t kan ook gerust tijdens te spelen zijn h猫. Terwijl hij echt net wakker is en heeft gegeten. Ik vind t lastig uit te leggen. Maar ik vind t lastig om te geloven dat ie dan alweer moe is. Aangezien als ik hem dan per direct op bed leg. Hij echt niet gaat slapen hoor馃ぃ
3 jaar geleden
Reactie op xxTessa
Mee eens hoor, in principe gaap je om extra zuurstof binnen te krijgen en w ...
Is mn eerste dus ik maak me gewoon vrij snel zorgen. Heeft ook geen fijne start gehad. En daarbij komt dat ik me 24/7 af vraag of ik t wel goed doe allemaal
3 jaar geleden
Reactie op Disneychick
Is mn eerste dus ik maak me gewoon vrij snel zorgen. Heeft ook geen fijne s ...
Logisch! Het is allemaal nieuw. In de leeftijd van jouw kindje nu leren ze onwijs veel nieuwe dingen dus de energie zal gerust wat sneller opraken. Maar ik kijk ook altijd naar mezelf, als ik gaap duik ik ook niet gelijk mijn bed in
3 jaar geleden
Ja mijn kleintje kan ook veel gapen. Scheelt per dag, maar ze heeft regelmatig een dag waarbij ze super vaak gaapt. Ook als ze net uit bed komt, of als ze net gedronken heeft (meestal halfuurtje na slaapje), dus dan is ze echt nog niet moe. Haar wekkertje is die dagen net als andere dagen, rond 1,5uur.
3 jaar geleden
Reactie op MomOfL
Ja mijn kleintje kan ook veel gapen. Scheelt per dag, maar ze heeft regelma ...
Dankjewel 馃檪. Fijn om te horen dat ie niet de enige is馃槄