6 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Manonv94
Contact opnemen met je huisarts. Een gesprek aanvragen. Sterkte.
Oke dank je
3 maanden geleden
Wat vervelend dit. Hopelijk knap je snel op❤️ Ik denk dat hier andere factoren ook een rol bij spelen (tuurlijk weet jij dat beter en is het heel persoonlijk), maar krijg je voldoende hulp met de opvoeding van je kind? Is je werk/privé balans in evenwicht? Ervaar je onvoldoende hulp van je man waardoor je je aan hem irriteert etc etc. Tuurlijk is het altijd goed om dit nader te bespreken met je huisarts 🥰 Voel je vooral niet schuldig, ook jij bent maar een mens en helaas voelen we ons niet altijd oké.
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem123abc
Wat vervelend dit. Hopelijk knap je snel op❤️ Ik denk dat hier andere facto ...
Het opvoeden is geen probleem... men werk en prive probeer ik in ballans te houden, ik heb inderdaad onvoldoende hulp van men man, hij zit merendeels op zijn gsm, amper gesprekken of bij elkaar zitten en knuffelen. Ik krijg amper een knuffel terug als we zitte. In de zetel. Ik voel me enorm alleen in deze relatie. Dus ik focus me meer op men zoontje. Ik ben de laatste tijd al gewoon aan het denken om gewoon van hem weg te gaan. Maar dan denk ik aan de momenten wanneer hij wel een handje uitsteekt. Ik heb het besproken met de huisarts en ze heeft me een week thuis gezet vanwege oververmoeidheid. Ik weet niet wat te doen eigenlijk...
2 maanden geleden
Reactie op Bollebabs
Virtuele knuffel gestuurd! Misschien goed even de tijd te nemen en goed te ...
Om eerlijk te zijn sta ik op punt om het alleen te doen. Ik heb er veel gemak mee gevonden om het zo te doen.