10 Reacties
6 maanden geleden
Gewoon laten gaan en hem de ruimte geven. Waarschijnlijk gaat hij een grote ontwikkeling door net zoals met de sprongetjes. Het is een tijdelijk iets
6 maanden geleden
Reactie op Poppetje123
Gewoon laten gaan en hem de ruimte geven. Waarschijnlijk gaat hij een grote ...
Ik hoop het, ik heb het er enorm moeilijk mee.
6 maanden geleden
Reactie op Ons_kimmeke
Ik hoop het, ik heb het er enorm moeilijk mee.
Kan ik me heel goed voorstellen! Maar je doet het hartstikke goed!! Wij hebben het momenteel ook dat hij bozig is. Kan vanalles zijn… Grote ontwikkeling, last van tandjes etc. Jij doet wat je kunt en met liefde♥️
6 maanden geleden
Reactie op bethels
Ze zijn ook vaak hartstikke moe na zo’n dag crèche hè. En voelen thuis meer ...
Soms maak ik me ook zorgen over zijn praten hij spreekt nog altijd geen volle woorden zelfs geen twee woorden na elkaar. Soms zegt hij mamama en nana maar voor de rest nog niks. Volgens men zus moet zijn druven praten nog komen.
6 maanden geleden
Reactie op Ons_kimmeke
Soms maak ik me ook zorgen over zijn praten hij spreekt nog altijd geen vol ...
Dat helpt hem dan waarschijnlijk ook niet in zijn frustratie, kan hij nog helemaal niet aangeven wat hij wel en niet wil…
Trouwens is dat weinig praten echt nog niet iets om je zorgen over te maken, komt bij het ene kindje gewoon eerder dan bij het andere. Ik schijn zelf pas bij 2,5 te zijn gaan praten en toen in een keer zinnen 😄
6 maanden geleden
Reactie op bethels
Dat helpt hem dan waarschijnlijk ook niet in zijn frustratie, kan hij nog h ...
Hij toont veel aan, bv hij neemt men hand en brengt dat ergens naar toe of hij brengt iets naar mij en zegt da
6 maanden geleden
Ik herken dat erg van m’n zoontje (die is nu 3,5). Een heel introvert kindje dat zich in de crèche of ergens anders ultrabraaf gedroeg, alles opkropte en dan thuis zoveel moest ontladen.
Wij moesten echt oppassen om grootouders of anderen te laten oppassen bvb, omdat het ontladen nadien het gewoon niet haalbaar maakte voor ons.
Gevoelig kindje dat zich duidelijk veilig voelt bij jou 🥰 het is heel lastig maar blijf hem gewoon geborgenheid en stabiliteit bieden, en erken dat een kleine peuter zijn lastig is! Zo weet hij dat hij zijn gevoelens mag blijven tonen en zal er uiteindelijk mee leren omgaan ❤️