11 Reacties

één maand geleden

Een step met drie wielen, een stofzuiger (die ook nog eens werkt), timio muziekspeler

één maand geleden

Klimrek word hier goed gebruikt. Speelgoed wasmachine

één maand geleden

Keukentje, magnetische tegels en spelletjes zoals memory en mijn eerste boomgaard zijn hier echt een hit!

één maand geleden

Wij geven een skippybal in vorm van een koe. Van Beppe & Opa krijgt hij van die stepping stones

één maand geleden

Het cadeau dat mijn zoontje het leukst vond (en vindt) is de magna tiles builder set 😂

één maand geleden

Berenhonger is een spelletje waar mijn meisje fan van is!

één maand geleden

De tip toi pen. Toevallig zijn er recent nieuwe materialen uitgebracht ook voor de leeftijd vanaf 2 jaar. Al vind onze dochter de boeken voor 4+ ook al heel leuk. Maar die hebben we in huis voor haar broer

één maand geleden

Magna tiles, leertoren, speelgoeddieren, treinset, duplo.

één maand geleden

Wij hebben voor ze verjaardag van vtec music kid gehad. Veel leerzame liedjes die die helemaal zelf aan kan zetten. Wat resulteert in dat die het hele abc nu al mee zingt

één maand geleden

Reactie op Anoniemmm12

Wij hebben voor ze verjaardag van vtec music kid gehad. Veel leerzame liedj ...
Hoe is de geluidskwaliteit hiervan? En welke liedjes zitten er zoal op?

één maand geleden

Reactie op Veer21

Hoe is de geluidskwaliteit hiervan? En welke liedjes zitten er zoal op?
Mooi, hij kan niet mega hard maar dat vindt ik zelf alleen maar fijn!! Voor mij veel onbekende liedjes. Over de maanden van het jaar, seizoenen, abc, de dagen van de week. Hoofd schouders knie en toen. Voor de rest dans liedjes die ik niet ken. Je kan ook zelf wat opnemen en opslaan