9 Reacties
5 maanden geleden
Hier ook het geval.
Ik zet dan de muziek mobiel aan en ga dan op de grond naast het bed zitten. Zodat hij wel in zijn eigen bed ligt en daar ook in slaap valt. Maar hij kan me dan wel zien ( ik doe dan net alsof ik ga slapen met me knieen omhoog, arm op me benen en leg in me hoofd neer en ogen dicht.
Meestal slaapt hij dan minuten 5 a 10 minuten.
5 maanden geleden
Reactie op kirstenve
Ik blij er ook wel eens bij, maar zodra ik wegsluip wordt ze wakker 😅
Ja dat klopt dat is soms. Als me mij van de kamer ziet afsluipen, pis je in je broek van het lachen, lijk net een ninja hahahaha
5 maanden geleden
Ja herkenbaar! Onze zoon slaapt ook echt altijd super makkelijk. Ik leg hem neer en hij slaapt. Nu sinds een paar weken wilt hij ook niet alleen zijn en valt die alleen in slaap als ik hem even bij ons in bed neem. Zodra die in slaap gevallen is, til ik hem naar ze eigen bed. Dit gaat goed. Vanavond sliep die toevallig wel weer gelijk toen ik hem naar bed bracht. Eindelijk weer een avondje voor mezelf … 😅
5 maanden geleden
Ja dus toch!
Sinds eergister nacht meldt mijn zoontje zich plots weer of wil niet slapen of wil niet dat ik ga. (Hij sliep net weer 2 weken fantastisch 😭)
Heb gewoon weer angst voor de avond en nacht, dat hij zich zal melden. Hij slaapt inderdaad na melden ook bij ons, anders houden wij het straks niet meer vol. Gister vanaf 22u al en vandaag is het in z’n eigen bedje wel gelukt te gaan slapen (eerst in mijn armen & weg leggen) 🥲 zien tot hoe laat
5 maanden geleden
Hier niet met slapen, maar wel de gehele dag door. Mijn kleine man wilt alleen maar gedragen worden. Als ik hem niet vast heb, hangt hij huilend/krijsend aan mijn been.
Met het eten zit hij bij mij op schoot, want in de kinderstoel gaat hij gillen, slaan en gooit hij met alles wat hij in zijn handen krijgt.
Mijn man, opa of oma hoeven hem niet over te pakken, want dan gaat hij weer door het lint.
Het is sowieso een jongen met een sterke wil. Als hij iets niet mag of iets niet krijg, krijgt hij meteen een flinke driftbui.
Ik weet dat het er allemaal bij hoort en dat het fases zijn, maar ik begin zo langzamerhand gek te worden van al dat huilen en krijsen.
5 maanden geleden
Onze meid is nu 21 maanden, en wij hebben ook even een vrij pittige periode gehad. Het is nu alweer een stuk beter, maar de afgelopen 2 maanden zat ze echt aan mijn man vastgeplakt. Ik mocht haar niet eens oppakken als hij in de buurt was 😅 Hoort vast bij deze fase, ik merk nu ook dat ze fysiek en verbaal hele grote sprongen heeft gemaakt de laatste tijd. Maar het is echt even ellendig af en toe.