8 Reacties

2 jaar geleden

Ik voel dat wel bij mijn zoon maar ik dacht lymfeklieren ivm zijn eczeem (die hij vaak openkrabt)... Vetbulten had ik nog niet bedacht..

2 jaar geleden

Reactie op Pindarotsjes

Ik voel dat wel bij mijn zoon maar ik dacht lymfeklieren ivm zijn eczeem (d ...
Myne heeft t al 4 5 maanden tenminste toen had ik het dus ontdekt. En indd toen werd door de cb ook gezegd is met opgezette lymfeklieren of vetbultjes ofzo? Zou wel over moeten gaan denk ik 🤷🏼‍♀️ het is aan beide kanten en beweegt dus daarom zou ik me niet zorgen moeten maken volgens de cb. Hoezo denkje dat het door de eczeem komt? Mijne heeft ook lang last gehad van eczeem vandaar. Ik heb nu laatst een spul gevonden wat PERFECT heeft geholpen tegen de eczeem ze heeft helemaal niks meer van over! Ik zal een foto voor je zo anders plaatsen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Pindarotsjes

Ik voel dat wel bij mijn zoon maar ik dacht lymfeklieren ivm zijn eczeem (d ...
Klopt ja, opgezette klieren. Mijn zoontje heeft het ook, achter ik zijn net en in zijn hals. Onlangs echo laten maken voor de zekerheid. Maar opgezet en komt door ziekte of eczeem

2 jaar geleden

Reactie op Madelief007

Klopt ja, opgezette klieren. Mijn zoontje heeft het ook, achter ik zijn net ...
Heb je een verwijzing nodig van de HA voor de echo?

2 jaar geleden

Ja me dochter is er mee geboren en ze heeft het nog steeds. Als het niet groeit dan is er niks aan de hand zeiden ze

2 jaar geleden

Dit heeft onze dochter ook. Ik dacht zelf ook aan opgezette lymfeklieren, maar volgens het CB was dit gewoon schedel...🤷‍♀️. Als ik al deze reacties lees, vraag ik mij af of dit wel klopt. Ik had zelf namelijk het idee toendertijd dat het er opeens zat. Maar nee het waren echt geen lymfeklieren zij ze.

2 jaar geleden

even een update; ben vandaag tog voor zekerheid langs de ha geweest. Die zei dat het hewoon heel normaal is. dat het juist goed is want dat beschermt tegen de virussen/ziektes? Dus niks aan de hand zijn gewn kliertjes.

2 jaar geleden

Myne heeft t al 4 5 maanden tenminste toen had ik het dus ontdekt. En indd ...
Wat heb je gevonden tegen de eczeem qua spulletje?