5 Reacties

2 jaar geleden

Hij mag mee tot de gate. Een baby heeft geen eigen stoel. Je kan hem dus beter gewoon inchecken. Dan hoef je er niet mee rond te lopen!

2 jaar geleden

Buggy zijn verschillende die wel gewoon mee mogen in handbagage, denk aan Joolz air of de yoyo

2 jaar geleden

Maxi cosi mag niet als handbagage. Je mag een buggy als handbagage OF 10 kilo ruimbagage OF een complete kinderwagen als ruimbagage. Een autostoel zoals maxi cosi mag wel mee als je voor je kindje een eigen stoel hebt geboekt. Ik vlieg zelf binnenkort ook met transavia en moet een buggy, campingbed en nog bagage meenemen en heb daarover dus contact gehad met transavia wat nou precies mag... hopelijk helpt dit je!

2 jaar geleden

Reactie op Shannon1994

Maxi cosi mag niet als handbagage. Je mag een buggy als handbagage OF 10 ki ...
Dank je, dat begreep ik er zo dus ook uit. Mijn man is overtuigd dat dit wel moet kunnen omdat we dan de maxicosi als handbagage voor het ene kind meenemen en de buggy voor de andere 馃檲. Misschien morgen toch maar eens bellen. Mannen kunnen zo eigenwijs zijn!

2 jaar geleden

Je moet op internet kijken, je mag voor een baby vaak gratis een bedje, autostoel en buggy inchecken