11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hem bij prenatal gehaald. Heel tevreden over, heb tot nu toe alleen haar voetje gedaan, handje moet ik nog even wachten op hulp (het is een verrassing voor haar vaders verjaardag). Zou het zeker bij het handje namelijk even samen met iemand doen, anders lukt het niet met vasthouden enzo. En zorgen dat je alles goed aandrukt, bij mij had het grote teentje iets beter gemogen, maar verder vind ik het mooi geworden

3 jaar geleden

Reactie op NathalieA

Ik heb hem bij prenatal gehaald. Heel tevreden over, heb tot nu toe alleen ...
Ohh ja wat mooi!! Ik wil graag meerdere afdrukjes maken: denk je dat ik dan ook meerdere setjes moet kopen?

3 jaar geleden

Reactie op NathalieA

Wij hebben ook deze gebruikt, heel erg makkelijk om te doen en handje/voetje blijft schoon :)

3 jaar geleden

Ohh ja wat mooi!! Ik wil graag meerdere afdrukjes maken: denk je dat ik dan ...
Nee ik denk dat je wel meerdere afdrukjes kan maken, er zitten maar 2 papiertjes bij. Even kwestie van uitproberen met een ander papiertje denk ik ;)

3 jaar geleden

Ohh ja wat mooi!! Ik wil graag meerdere afdrukjes maken: denk je dat ik dan ...
Er zitten hier 2 kaartjes bij, dus ik denk dat de inkt ook goed zal zijn voor 2 afdrukken. Ik ga morgen het handje doen, en daarna nog wel proberen om het voetje opnieuw te doen (heb zelf ook nog wel stevig papier liggen). Zal daarna even laten weten of er voldoende inkt voor was, of dat het na 2 afdrukken wel op was

3 jaar geleden

Reactie op NathalieA

Er zitten hier 2 kaartjes bij, dus ik denk dat de inkt ook goed zal zijn vo ...
Ohh super! Ben heel benieuwd

3 jaar geleden

Wij hebben die stempels ook van Prenatal, maar ook deze erbij besteld en vind dit eigenlijk nog toffer! Ben er heel blij mee

3 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/ivybee-2-stuks-baby-voetafdruk-en-handafdruk-zwart-inktafdruk-kraamcadeau-babyshower-moederdag/9300000128442346/?s2a= ik heb deze besteld omdat er 4 blaadjes bij zitten. Wil het samen met m'n man proberen van het weekend. Wel makkelijk als er iemand mee kan helpen met aandrukken denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op NathalieA

Wij hebben deze ook, maar zijn voetafdruk was een grote zwarte vlek. We hebben het nu met lippenstift gedaan (tip van de kraamhulp) voetje insmeren met lippenstift en dan stempelen. We hebben het ook met zijn handje geprobeerd, maar hij maakt er steeds een vuistje van dus dat ging niet helemaal goed.

3 jaar geleden

Ohh super! Ben heel benieuwd
4 afdrukken lukt prima!! Het is hier erg goed gelukt :) heel blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op NathalieA

4 afdrukken lukt prima!! Het is hier erg goed gelukt :) heel blij mee!
Ahhh fijn!!!