12 Reacties

3 jaar geleden

Wellicht wel. Dacht ik ook aan. Maar hoopte wellicht op iemand die met zoiets bijv ervaring heeft en zegt "deze of deze is fijn". Hihi.

3 jaar geleden

Gebruik je nu een warm water kruik? Ik ben zelf overgestapt naar een elektrische kruik Makkelijk aan te sluiten en op te warmen en ook makkelijk om op te pakken en weg te leggen etc Bekijk Living Needs Babykruik - Elektrische kruik – Kruik - Roze. op: https://www.bol.com/nl/p/living-needs-babykruik-elektrische-kruik-kruik-roze/9200000126180613?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Voor alleen voorverwarmen is een pittenzak voldoende. Als het echt koud is buiten, zoals een maand geleden hebben wij nog wel een kruik gemaakt voor in de wandelwagen

3 jaar geleden

Wij hebben een elektrische kruik (Soozly) bevalt goed!

3 jaar geleden

Fijn te lezen dat die elektrische kruiken dus goed bevallen.

3 jaar geleden

Ik heb idd ook voor de momenten dat ik even snel wil verwarmen een elektrische kruik, die gebruik ik vooral voor in de kinderwagen. 's Nachts in bedje heb ik wel voorkeur voor de heetwaterkruik nog: die maakt mijn man dan wanneer ik de kleine op schoot heb. Na het bedje voorverwarmen gooi ik die kruik dan bij mij onder de dekens zodat ie zo lang mogelijk warm blijft. Dan is ie bij de nachtvoeding altijd nog precies warm genoeg om het bedje warm te houden.

3 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Jaa daar heb ik er ook twee van! Ideaal, zowel voor het voorverwarmen als voor jezelf als je het koud hebt 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Dit gebruik ik ook, erg handig en blijft lang warm

3 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Ja die gebruik ik wel, hij is wel na 2 weken gebruik dat hij minder warm wordt en na 2 uur is hij ook alweer koud😵‍💫

3 jaar geleden

Reactie op xxTessa

Ja die gebruik ik wel, hij is wel na 2 weken gebruik dat hij minder warm wo ...
Oh dan moet je hem even ontluchten! Hoes eraf halen en dan staat op het label hoe dat moet

3 jaar geleden

Reactie op Lauwiene

Oh dan moet je hem even ontluchten! Hoes eraf halen en dan staat op het lab ...
Ah thanks!!