Hey, de resultaten van de NIP test zullen via cozo binnenkomen. Nu betrap ik mezelf erop dat ik dus continu zit in te loggen omdat ik hier geen enkele andere melding van krijg. Is er echt geen mogelijkheid dat ik mijn mailadres instel dat ik een melding hiervoor ontvang?
Haha herken het helemaal! Ik heb ook elke dag een paar keer mynexushealth gecheckt bij 'technische resultaten'. Eerst stond er steeds 'deels vrijgegeven en toen dat weg was, was het volledig.
Succes !
Laat je weten hoe het liep?
Idem hier 😁 maar de testresultaten komen meestal s'morgens op de app van Cozo, dus denk het niet veel zin heeft om door de dag de heletijd in te loggen, succes!
Haha hier nog eentje ik log bijna elk uur even in 🤣 vandaag is het 7 dagen geleden. Bij mijn vorige zwangerschap waren de Nipt resultaten er pas in de namiddag tegen 16u dus ik zou zeggen blijven inloggen! Spannend he 🙈
Ja. Donderdag in de namiddag de bloedafname gehad, zaterdag rond de middag stond het erop. Ik kon het ook niet geloven, bij m’n dochter duurde dat een dikke week.
Haha, grappig allemaal maar zo herkenbaar 😂😂. Hier gisteren bloed afgenomen voor de nipt (st Vincentius Antwerpen) en de gynaecoloog zei dat het 2 tot 3 weken kon duren 😱 heel erg afhankelijk van labo tot labo denk ik dan want n kleine 2 jaar geleden bij m’n eerste kindje wist ik het na 2 dagen ook, toen via het AML… toen mocht ik het labo bellen voor de uitslag. ik kon dit keer wel m’n e-mailadres invullen om per mail op de hoogte gehouden te worden maar of dat dan even snel is als op cozo, geen idee 🤷🏽♀️ nog ff geduld dus maar! Spannend zeg!!