54 Reacties

4 jaar geleden

Via mynexus krijg je mail, maar duurt 24uur langer dan cozo. Gewoon lik een gek nonstop inloggen zoals mezelf 😌

4 jaar geleden

Haha herken het helemaal! Ik heb ook elke dag een paar keer mynexushealth gecheckt bij 'technische resultaten'. Eerst stond er steeds 'deels vrijgegeven en toen dat weg was, was het volledig. Succes ! Laat je weten hoe het liep?

4 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ik verwacht ze ook 🤣

4 jaar geleden

Idem hier 😁 maar de testresultaten komen meestal s'morgens op de app van Cozo, dus denk het niet veel zin heeft om door de dag de heletijd in te loggen, succes!

4 jaar geleden

Herkenbaar 😂 bij mij zat er ook nog een weekend tussen! Maar na een 7tal dagen was het resultaat binnen bij mij. Succes!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Henckie

Herkenbaar 😂 bij mij zat er ook nog een weekend tussen! Maar na een 7tal d ...
Dan hoop ik dat het morgen tezien is 😉 zat ook een weekend tussen 😄

4 jaar geleden

Haha hier nog eentje ik log bijna elk uur even in 🤣 vandaag is het 7 dagen geleden. Bij mijn vorige zwangerschap waren de Nipt resultaten er pas in de namiddag tegen 16u dus ik zou zeggen blijven inloggen! Spannend he 🙈

4 jaar geleden

Reactie op TRLB

Dan hoop ik dat het morgen tezien is 😉 zat ook een weekend tussen 😄
Zo vervelend die weekenden op zo momenten 😂

4 jaar geleden

Ik denk van niet. Maar, bij mij stond het resultaat al na 2 dagen op cozo. Heeeeel snel dus.

4 jaar geleden

Bij mij waren de resultaten beschikbaar op dag 8.. donderdag bloed laten prikken en vrijdag erop tegen de middag bekend op cozo

4 jaar geleden

Reactie op sterretje2021

Ik denk van niet. Maar, bij mij stond het resultaat al na 2 dagen op cozo. ...
2 dagen?! 😮😮😮

4 jaar geleden

Reactie op TRLB

2 dagen?! 😮😮😮
Ja. Donderdag in de namiddag de bloedafname gehad, zaterdag rond de middag stond het erop. Ik kon het ook niet geloven, bij m’n dochter duurde dat een dikke week.

4 jaar geleden

Reactie op sterretje2021

Ja. Donderdag in de namiddag de bloedafname gehad, zaterdag rond de middag ...
Wauw, wel geluk hebben!

4 jaar geleden

Reactie op TRLB

Wauw, wel geluk hebben!
Ja snap er ook niks van 🤣 denk uitzonderlijk hoor.

4 jaar geleden

Vanavond om 20u heb ik via Cozo mijn Nipt uitslag gekregen. Duurde 7 dagen 😊 en alles is goed 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Dragina

Vanavond om 20u heb ik via Cozo mijn Nipt uitslag gekregen. Duurde 7 dagen ...
Toppie!! Wanneer heb je dan juist bloed laten nemen? & wil je het geslacht weten/delen?

4 jaar geleden

Ik heb op een dinsdag mijn bloed laten trekken in het ziekenhuis en had de dinsdag daarop om 6u ‘s ochtends resultaat op cozo

4 jaar geleden

Reactie op TRLB

Toppie!! Wanneer heb je dan juist bloed laten nemen? & wil je het gesla ...
Ik heb precies een week geleden op dinsdag om 9u bloed laten trekken. 😊 en t wordt een babyboy!💙

4 jaar geleden

Reactie op Dragina

Ik heb precies een week geleden op dinsdag om 9u bloed laten trekken. 😊 en ...
Super!! Geniet van je kleine vriend 💙

4 jaar geleden

Haha, grappig allemaal maar zo herkenbaar 😂😂. Hier gisteren bloed afgenomen voor de nipt (st Vincentius Antwerpen) en de gynaecoloog zei dat het 2 tot 3 weken kon duren 😱 heel erg afhankelijk van labo tot labo denk ik dan want n kleine 2 jaar geleden bij m’n eerste kindje wist ik het na 2 dagen ook, toen via het AML… toen mocht ik het labo bellen voor de uitslag. ik kon dit keer wel m’n e-mailadres invullen om per mail op de hoogte gehouden te worden maar of dat dan even snel is als op cozo, geen idee 🤷🏽‍♀️ nog ff geduld dus maar! Spannend zeg!!