11 Reacties

6 maanden geleden

Hier identiek. Geen flauw idee waarom. Ook de middagslaapjes gaan heel moeilijk. Nog max een uurtje waar hij anders er zeker 2 sliep

6 maanden geleden

Herkenbaar. 18 mnd slaapregressie?

6 maanden geleden

Reactie op Noatje

Hier identiek. Geen flauw idee waarom. Ook de middagslaapjes gaan heel moei ...
Zij sliep altijd 3 uur overdag en nu 1.5 uur. Ook een stuk minder dus!

6 maanden geleden

Reactie op Simone00

Geen idee, ik dacht dat ze daar al overheen was. 5 weken geleden wou ze namelijk steeds niet naar bed savonds, maar dat duurde gelukkig maar een paar dagen. Kan zijn dat dit ook nog bij de regressie hoort idd. Ik hoop t want dan is dit vroege wakker worden een fase hahaha

6 maanden geleden

Reactie op Simone00

Die zijn we hier doorgesparteld. Hebben we een aantal weken geleden gehad dat hij maar amper wilde slapen. Dit is nu sinds enkele dagen weer iets nieuws

6 maanden geleden

Hier ook! Denk nu al bijna 3 weken. Ook tussen 04 30 en 06.00. Dan ben ik al blij dat het een keer 06.00 uur is. Voorheen tot 07.00. Overdag slaapt hij wel goed. Doe hem smorgens ook nog even in bed anders houdt hij het niet vol tot 12 uur. 1 uur in de ochtend, 2.5 uur smiddags. Haf gelezen dat wanneer kinderen vroeg wakker worden ze overdag misschien te weinig slaap krijgen en dus te vermoeid gaan slapen. Lijkt bij mijn zoontje niet. Ik weet het dus ook niet. Denk een fase. Kan me het nog herinneren van m'n andere zoontje, duurde dacht ik 2 maand.

6 maanden geleden

Oh echt precies hetzelfde hier! Middagslaap gaat goed, maar half 6 stipt staat ze aaaaan🙈

5 maanden geleden

Hoe gaat het bij jullie nu?

5 maanden geleden

Reactie op Karrrr

Wisselend! Soms nog 5:45 en soms 6:45 (wat toch echt een groot verschil is). Heb er nog geen logica in gevonden….

5 maanden geleden

Reactie op Karrrr

En bij jou?

5 maanden geleden

Omg wij oooook! Verschrikkelijk om zo vroeg op te moeten :( wat hielp uit eindelijk? En hoelaat bieden jullie overdag het slaapje aan wanneer de kleine wakker is rond 6? Hier is meneer om 9 u alweer moe namelijk