32 Reacties

2 jaar geleden

Ik douche meestal als hij lekker een dutje aan het doen is of savonds slaapt. Ik neem hem ook wel eens mee onder de douche. Wij hebben een inloopdouche dus hij heeft ruimte om dan lekker te spetteren met het water en te spelen met zijn badspeelgoed.

2 jaar geleden

Ik ga douchen als hij ligt te slapen of als mijn man thuis is en hij even kan opletten.

2 jaar geleden

Als het niet anders kan zet ik hem op een deken op de overloop met wat speeltjes, ik houd dan de badkamer deur open zodat ik hem wel in de gaten kan houden. Hij vermaakt zich dan prima

2 jaar geleden

In haar bedje of in de box. Zet dan even de tv aan, meestal vindt ze dit wel prima. Eerder ook wel in de wipstoel, maar daar probeert ze nu uit te klimmen, dus dat durf ik niet meer haha.

2 jaar geleden

Ik doe dit als hij slaapt, of als men man thuis is.

2 jaar geleden

Wij douchen altijd savonds als de kleine op bed ligt

2 jaar geleden

Meestal laat ik hem wel alleen, maar heeft hij daar geen zin in, dan neem ik hem ook wel eens mee in de eetstoel, wat speelgoed mee en klaar 😁

2 jaar geleden

Onze zoon zit gewoon naast de douche met speelgoed

2 jaar geleden

Als in alleen thuis ben zet ik haar in het grote bad, zonder water, met speelgoed. Speelt heerlijk en kan ik goed in de gaten houden.

2 jaar geleden

Alleen als mn man op haar kan letten. Heb een inloopdouche en geen bad, dus als ik haar neer zou zetten zou ze gewoon onder de douche kruipen. Wipstoeltje blijft ze niet in zitten, dan kiept ze om. Ja of in de maxicosi? Met wat speeltjes?

2 jaar geleden

In de badkamer met speelgoed. Ik heb laatst de 'gevaarlijke' dingen opgeruimd, stopcontact beveiligd etc, en in het onderste vak van de badkamerkast speelgoed gedaan. Nu kan ze daar rondkruipen en met het speelgoed erbij blijft ze meestal wel even zoet. En anders lekker mee laten douchen, of in de ledikant laten spelen.

2 jaar geleden

In een bad stoeltje bij mij in de douche, gezellig en ze doucht lekker mee!

2 jaar geleden

Voor hij wakker is, als hij zijn ochtend dutje of als mn man thuis is douche ik

2 jaar geleden

In de wipstoel zodat ze naar me kan kijken.

2 jaar geleden

Ik douch als ze savonds op bed ligt

2 jaar geleden

Wipstoel met een zelfgemaakt ijsje. Anders klimt hij uit de wipper…

2 jaar geleden

Ik vraag of mijn man even kan opletten. Of als ze slaapt.

2 jaar geleden

In een Ikea Antilop stoel die we er speciaal voor in de badkamer hebben gezet Ik had haar voorheen in een wipstoel maar daar was ze klaar mee. Nu geef ik haar wat speelgoed terwijl ze in de stoel zit. Gaat best wel aardig!

2 jaar geleden

Ik douche niet als ze erbij zijn, meestal voordat ze wakker is / als mijn man thuis is / als ze slaapt … en heel enkele keer heb ik haar gewoon in haar ledikant en is ze zoet aan het spelen.

2 jaar geleden

We douche altijd samen en als mijn man thuis is doucht ze met me man en ik douche later wanneer zij in bed ligt