32 Reacties
2 jaar geleden
Ik douche meestal als hij lekker een dutje aan het doen is of savonds slaapt. Ik neem hem ook wel eens mee onder de douche. Wij hebben een inloopdouche dus hij heeft ruimte om dan lekker te spetteren met het water en te spelen met zijn badspeelgoed.
2 jaar geleden
Ik ga douchen als hij ligt te slapen of als mijn man thuis is en hij even kan opletten.
2 jaar geleden
In haar bedje of in de box. Zet dan even de tv aan, meestal vindt ze dit wel prima.
Eerder ook wel in de wipstoel, maar daar probeert ze nu uit te klimmen, dus dat durf ik niet meer haha.
2 jaar geleden
Als in alleen thuis ben zet ik haar in het grote bad, zonder water, met speelgoed. Speelt heerlijk en kan ik goed in de gaten houden.
2 jaar geleden
In de badkamer met speelgoed. Ik heb laatst de 'gevaarlijke' dingen opgeruimd, stopcontact beveiligd etc, en in het onderste vak van de badkamerkast speelgoed gedaan. Nu kan ze daar rondkruipen en met het speelgoed erbij blijft ze meestal wel even zoet.
En anders lekker mee laten douchen, of in de ledikant laten spelen.
2 jaar geleden
In een bad stoeltje bij mij in de douche, gezellig en ze doucht lekker mee!
2 jaar geleden
Ik douche niet als ze erbij zijn, meestal voordat ze wakker is / als mijn man thuis is / als ze slaapt … en heel enkele keer heb ik haar gewoon in haar ledikant en is ze zoet aan het spelen.
2 jaar geleden
We douche altijd samen en als mijn man thuis is doucht ze met me man en ik douche later wanneer zij in bed ligt