10 Reacties
3 jaar geleden
Ligt helemaal aan hoe hoog de zijkanten zijn. Hier moest de kleine meid er uit omdat het kwa lengte niet meer paste, maar haar zus heeft er tot bijna 8 maand in gelegen. Maar haar oudste broer heb ik er niet in durven leggen omdat die dus veel te bewegelijk was.
3 jaar geleden
Geen idee wanneer het officieel moet maar wij hebben onze zoon van het weekend verhuisd naar zijn ledikant (op zijn eigen kamer 😭). Hij paste er qua lengte nog in maar hij wil graag met zijn armen wijd liggen en dat ging niet meer in zijn wieg. Hij werd erg onrustig omdat hij steeds tegen de spijlen van zijn wieg sloeg en wakker werd daardoor. Sinds hij in zijn ledikant slaapt is hij 's nachts stukken rustiger.
Over een paar dagen is hij 6 maanden en rolt al een maand van rug naar buik.
3 jaar geleden
Ook ik moet inmiddels mijn kind van 5 maanden bijna in zijn ledikant doen, maar dat past niet in mijn kamer en wil m ook nog niet in zijn kamer laten slapen. Daar ben ik nog niet klaar voor.
3 jaar geleden
Reactie op marloesdr
Wij hebben ook de snuzpod en ze slaapt er nog heerlijk in. Ik denk niet dat ...
Ja en volgens mij is een snuzpod al iets groter dan een "normale wieg". Maar als hij echt gaat rollen... 🤷♀️ vind het zo lastig. We hebben totaal geen last van elkaar tijdens het slapen, zijn ledikant past wel in onze kamer... maar is dan gelijk zo'n doorn in het oog hahaha