11 Reacties
3 jaar geleden
Hoi. Hier 2 kindjes en toevallig stewardess. Ik kan je de maxi cosi Lara 2 aanraden. Die mag ook mee in het vliegtuig in de bagagebak. Ideaal. En idd vanaf een maand of 6/7 kan je kindje in het zitje, maar dan nog wel in een wat meer liggende positie. 😊
3 jaar geleden
Wat ik van de kinderarts heb gehoord:
Als de kleine niet meer in de ligbak past of hij/zij trekt zich al op en wil eruit klimmen dan mag je over op het zitje in de platste stand.
Je kan het zitje pas meer rechtop zetten als je kleine zelfstandig kan gaan zitten.
Dit komt omdat ze in de kinderwagen minder goed gesteund worden dan in de maxicosi. In de maxicosi mogen ze 2 uur aaneengesloten in zitten. Dit zal voor de kinderwagen dus nog veel korter zijn en liever helemaal nog niet
3 jaar geleden
Koop anders een buggy die helemaal in ligstand kan. Wij hebben een van maclaren.
3 jaar geleden
Met die leeftijd en dat gewicht zou ik nog niet overgaan op een buggy. Onze zoon is 2,5 zat met 1 jaar nog niet lekker in een buggy. Hij was toen 74 cm. Onze dochter is nu bijna 7 maanden en net 6 kg en die vind ik nog aan de kleine kant voor het zitje van de kinderwagen zelf. Wij hebben de Joolz Geo 2 en de Joolz Aer buggy
3 jaar geleden
Reactie op s0phie91
De Joolz Aer mag ook mee als handbagage in de cabine toch?
Yes 😁