42 Reacties

2 jaar geleden

Hier net zo! Was er druk mee bezig, toen lukte het avond van buik naar rug en ineens wel 3 mnd niks! Hij was vorige week zondag een halfjaar en de zaterdag ging hij ineens rollen naar buik en als ze het eenmaal doorhebben... zo lief! Hij rolt een hele dag hihi 🫢

2 jaar geleden

Onze dochter is bijna 6 maand en rolt ook nog niet.. 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Onze dochter is vandaag 6 maanden en rolt ook nog niet. Wel op rug van links naar rechts maar niet door. Op dr buik helemaal nog geen interesse voor

2 jaar geleden

Hier ook nog niet. Een tijdje geleden wel van buik naar rug, maar dat is nu ook nog maar zelden..

2 jaar geleden

Het op z'n tijd 😊

2 jaar geleden

Mijn oudste was met alls traag, behalve praten. Draaien één keer met een maand of 4 denk ik, daarna pas weer met 7 maanden ofzo. Ze was ook een billenschuiver en ging pas lopen 2 maanden voor ze 2 jaar werd. Kruipen heeft ze nooit gedaan. Maar toen ze twee was kon ze al wel praten als een 3 jarige. Mijn jongste is bijna een half jaar en draait ook nog niet, wel net als jij zegt helemaal op haar zij, maar niet verder. Komt vanzelf, elk kindje ontwikkelt op zijn eigen tempo!

2 jaar geleden

Reactie op Lientsje

Hier net zo! Was er druk mee bezig, toen lukte het avond van buik naar rug ...
Oke dus opeens zijn ze ermee weg dan, spannend 🙈Beetje zoals doorslapen, van de ene op de andere dag was het ook zover. Nu rollen nog haha!

2 jaar geleden

Hier voor 4 maanden al van buik naar rug en 1 dag nadat hij 5 maanden was rolt hij ook van rug naar buik. Een paar dagen later rolde hij ook al door. Best vroeg als ik het zo lees..

2 jaar geleden

Van buik naar rug met 3,5 maand als het hem uit komt en rug naar buik met nu 5 maand misschien 2x gedaan. Hij heeft er geen tijd voor denk ik want hij doet nu de hele dag sit ups 😅 weer iets nieuws ontdekt

2 jaar geleden

Van buik naar rug deed hij met ruim 3 maanden. En nu sinds 4 dagen rolt hij van rug naar buik.

2 jaar geleden

Bijna 6 maanden en paar keer gerold van buik naar rug, als ik haar nu op haar buik leg, spreid ze haar armen ineens helemaal en heeft ze er geen zin in. Moet wel zeggen dat wij ons dochtertje heel veel rechtop houden ivm reflux, dus dat beïnvloed het ook helaas 🥺

2 jaar geleden

Reactie op Juuuuuuules

Oke dus opeens zijn ze ermee weg dan, spannend 🙈Beetje zoals doorslapen, v ...
Klopt! En dan chaggi worden, want terug rollen lukt nog niet, leg ik hem weer op de rug en gaat hij weer 🤣. Dat doorslapen! Pff we hebben hier pittige 2 wk gehad, elk uur krijsend wakker en weer drinken 's nachts, sinds vrijdag slaapt hij ineens weer door. Het blijft bijzonder allemaal 😄

2 jaar geleden

Reactie op Lientsje

Klopt! En dan chaggi worden, want terug rollen lukt nog niet, leg ik hem we ...
Amai niet idd!! Hier gaven we een kleine bijvoeding om 17u en sinds dan lukte het. Dus je denkt natuurlijk dat komt door de bijvoeding. Maar sinds vandaag kreeg ie z’n avondfles niet meer leeg om 19u (30ml maar) dus ik denk dat we elkaar ontmoeten tijdens de nacht met zo weinig ml’tjes naar binnen haha 😂zo benieuwd

2 jaar geleden

Hier 6 maanden en nog niet rollen... Zelfstandig zitten lukt nochtans al heel goed

2 jaar geleden

Mijn zoontje kon met 4,5 maand omrollen van rug naar buik en anderom en mijn dochter rolde met 7 maanden dus ik dacht bij mijn zoontje huuuh?🤣

2 jaar geleden

Hier hetzelfde ongeveer! Ze kon het met een maand of 4, als we haar hielpen met speelgoed zegmaar. Maar toen een hele poos niet meer gedaan. Nu doet ze het volop en echt uit zichzelf (vanaf 5,5 maanden). Dus lekker laten gaan, komt wanneer ze er zelf zin in hebben / aan toe zijn 🤗

2 jaar geleden

Van buik naar rug met 2,5 maand en van rug naar buik met 4,5 maand. Zat dus nog wel wat tijd tussen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Floppy

Hier hetzelfde ongeveer! Ze kon het met een maand of 4, als we haar hielpen ...
Oke! Fijn om te lezen. Want soms denk ik.. oefen ik te weinig ofzo. Maar ik stimuleer vaak met speeltjes maar bon het heeft duidelijk geen effect of geen zin in! Dus ik laat het maar zo!

2 jaar geleden

Ons zoontje rolde met 4 maandjes. Ik zelf als baby met 6,5 maanden pas. Gebeurt wanneer hij/zij er zelf zin in heeft! Geen haast 😄

2 jaar geleden

Ik denk altijd maar zo: op zijn sollicitatiegesprek later vraagt echt niemand hoe snel hij was met omrollen/lopen/praten/met mes en vork eten/vul maar in. Die van ons zijn ook bepaald geen Snelle Jelles op sommige vlakken, maar ik heb er alle vertrouwen in. 💃