7 Reacties
3 jaar geleden
Hier is het na 3/4maandrn overgegaan, ze krijgt ook liggend eten omdat ik soms tegelijk de tweeling moet doen.
Maar dat is bij elk kind anders.
Maak je geen zorgen, kan morgen ineens over zijn.
Zodra ze zelf goed scheetjes kunnen laten zullen ze minder boertjes laten waardoor er minder eten mee komt.
Ik denk dat het bij jou niet lang meer zal duren voordat het over gaat (gaat geleidelijk, soms heb je niet eens in de gaten dat het al minder word)
3 jaar geleden
Super bedankt voor je reactie, dat geeft me weer even moed. Over scheetjes laten gaat idd ook moeilijk gepaard. Ze krijgt nu hapjes en daar heeft het ook zeker mee te maken, maar als ze een hapje voor de fles heeft gehad gaat het spugen wel weer beter.. (laagje op de maag) na de geboorte was het al een drama met extreme krampjes 😐
3 jaar geleden
Bij ons toevallig sinds vorige week. Baby is nu 5,5 maand. Ze krijgt in de ochtend fruit en middag groente ( bijna half potje ) 🙊 wellicht heeft het daar ook mee te maken. Kunnen haar nu na 10 min al weg leggen, zo fijn!! Ze is wel echt enorm druk met haar lichaam, altijd al geweest en soms komt er nog een wolkje melk uit. Maar echt een wereld van verschil. Hopen dat het bij jou ook snel beter gaat!
3 jaar geleden
Bij mijn zoontje rond 7/8 maanden ineens over. Vast voedsel hielp hier niet, maar ging dus wel vanzelf over uiteindelijk