23 Reacties

5 maanden geleden

Deze nacht slaapt ze met een zomerslaapzak 0,5TOG met korte mouwen romper en een shortje. 23C° op de kamer.

5 maanden geleden

Hier 21 graden op de kamer, romper lange mouw, dunne lange broek en slaapzak 0,5 tog

5 maanden geleden

Korte mouwen of mouwloze romper + slaapzak 0.5. Geen idee hoe warm zn kamer precies is.

5 maanden geleden

Hier loopt t nu al vrij hard op, gisteravond was t 27 graden en dan slaapt hij in een hydrofiele slaapzak en een korte mouwen romper. Als t nog warmer is een mouwloze romper met slaapzak.

5 maanden geleden

Hier ongeveer 21,5 graden op de kamer, wij doen een 0,5tog slaapzak met een mouwloze romper, en een shortama (korte mouwe, korte broek pyjama).

5 maanden geleden

Suuuper lastig, hij meld zich ook nog ‘s nachts dus weet sowieso niet wanneer ik het qua kleden goed doe 😆 Heb hem nu een 0.5 mouwloze slaapzak aan gedaan met lange mouw en broek pyjama. Gewoon weer een probeersel 😅 morgen wordt het vast een shortama. Hij had gister nog 2.5 TOG aan met romper, dat doe ik even niet meer haha I dont knowwww

5 maanden geleden

Pff ik loop hier ook tegenaan. Het is nu 26 graden op haar kamer :( Ik heb haar een 0.5 tog slaapzak aangetrokken, met alleen een luiertje aan. Hopelijk krijgt ze het vannacht niet koud, we gaan het zien

5 maanden geleden

Hier gewoon een hemdje en onderbroek in een hydrofiele slaapzak. Er ligt een dekentje in haar bed waar ze zelf onder gaat als ze het koud heeft

5 maanden geleden

Hier hebben ze gewoon pyjama aan en slaapzak (1.0TOG). We hebben wel airco dus houden het rond de 21/22 op de kamers.

5 maanden geleden

23,5 graden kamer Tog 0,5 slaapzak zonder mouwen Romper korte mouw Luier

5 maanden geleden

Ik volg het schema van puckababy (heb ook die slaapzak) . Als je tog waarde van je slaapzak weet dan heb je een richtlijn hiermee.

5 maanden geleden

Mevrouw vond het net nodig om d'r slaapzak uit te trekken (voor het eerst) dus goede tijd en temperatuur om te oefenen met een lakentje

5 maanden geleden

Hier hydrofiele slaapzak van 0.4 TOG en luier. 26/27 graden op zijn kamer.

5 maanden geleden

Luier, onderbroekje, en de dunste slaapzak. Zonder slaapzak zit ze regelmatig vast met haar beentjes tussen de spijlen van het bed.

5 maanden geleden

Luier en 0,5 tog slaapzak (zonder wilt hij echt niét slapen) temperatuur schommelt tussen de 28 en 31 graden 😅

4 maanden geleden

Gewoon lekker alleen een luier aan

3 maanden geleden

Hier nu 28 graden op zijn kamer. Heb alleen luier + hydrofiele slaapzak van TOG 0,5. En de ventilator staat aan.

3 maanden geleden

Romper, laken en deken over beentjes (tegen onrust straks ingestopt). Kamer is 22,5 graad.

3 maanden geleden

Hier met airco aan 25/26 graden, hydrofiele slaapzak 0,5 tog en luiertje

3 maanden geleden

29 graden op kamer. Slaapt in alleen een luier in haar peuterbed met wel een licht dekentje over haar heen, met ventilator aan