13 Reacties

2 maanden geleden

Water in een kan in de koelkast met wat fruit en dan gewoon dat in zijn beker schenken zonder het fruit erin?

2 maanden geleden

Lauwe thee!

2 maanden geleden

Hier drinken ze: slimpie, water, thee of water met munt/citroen/sinaasappel/komkommer etc. Als we ergens zijn, krijgen ze wel eens appelsap.

2 maanden geleden

Qua gezond alternatief kom je niet verder dan water, melk en thee denk ik. Hier drinken ze ook ranja, optimel, chocomel, fristi, ice tea. Maar alles met mate. Denk dat dat belangrijk is. Ranja doe ik er maar een heel klein beetje bij, enkel water zijn ze hier wel op uitgekeken. En al het andere mogen ze 1 glas van per dag, maar dat is vaak zelfs maar 1-2 glazen per week. Zo blijft het speciaal.

2 maanden geleden

Hier spa rood 😅. Is ze helemaal gek op. Wij drinken het ook enorm veel. Naast dat hoeft ze ook verder niets dus bieden we het ook niet meer aan.

2 maanden geleden

Smoothie, zelf geperste sinaasappelsap, water, af en toe melk (mijn dochter lust geen melk)

2 maanden geleden

Ik geef af en toe biologische diksap. Appelsap krijgt ze heel af en toe, denk 1x in de 2 weken ofzo

2 maanden geleden

Roosvice heb liever dat ze goed drinkt dan slecht drinkt. En als je goede voeding geeft maakt 2 bekers echt niet uit vind ik persoonlijk. Mijn kind eet geen koek of dergelijke dus vind het niet erg dat ze ranja drinkt.

2 maanden geleden

Hier drinken ze allebei suikervrije ranja. De oudste is bijna 5 en drinkt dat altijd, de jongste liet zich daardoor al snel niet meer foppen. Ook suikervrije taksi doet het goed en ze is dol op appelsap.

2 maanden geleden

Gewoon water. Soms krijgt ons zoontje suikervrije ranja maar eigenlijk 99% van de tijd water.

2 maanden geleden

Hier 80% water, 10% melk en 10% iets anders (slokjes thee of slokjes appelsap).

2 maanden geleden

Misschien wat fruit toevoegen aan het water, zodat het een lekker smaakje krijgt. Doe er zelf weleens een stukje manderijn in, of een beetje munt oid. Op vakantie dronk ze wel limonade en idd gaat dan ineens wel een heel glas in 1x leeg. Maar bied thuis weer gewoon water aan. Uit mama’s glas drinken werkt hier trouwens ook super. Altijd als ik water drink wil ze er ook een paar slokken van.

één maand geleden

Thee, water met smaakje door fruit citroentje oid in te doen. Melk.