7 Reacties

3 jaar geleden

Ik bied beide aan. Een 360 graden beker en uit haar flesje. Zeker met de warme dagen vond ik het fijn dat ze genoeg dronk. Heb dit toen aangeschaft zodat het wel een ‘tuit’ idee geeft

3 jaar geleden

Hoi, ik geef ook water/melk/pap uit dr brown fles en water dan met speentje 2.

3 jaar geleden

Wij geven water uit een rietjesbeker, open beker en uit zijn fles (van MAM). Als ik wil dat hij iets meer water drinkt (tijdens warme dagen) dan geef ik het uit zijn fles.

3 jaar geleden

M’n dreumes van bijna 2 drinkt nog steeds graag uit z’n fles. We wisselen het af met z’n rietjesbeker en gewone beker. In de hoop dat ie ooit afscheid wil nemen van z’n fles. M’n baby van 8 maanden drinkt water wel goed uit z’n rietjes beker.

2 jaar geleden

Ik geef water/thee uit de Dr. Brown fles maar ik heb hier wel een andere speen voor. (Sippy spout) en zo’n houder van siliconen. Bij ons was er anders verwarring (hij was ronduit kwaad) dat er geen melk uit kwam. Hiermee is dat opgelost en als er water ingaat gebruik ik niet de ontluchting.

2 jaar geleden

Reactie op Inge86Thom22

Ik geef water/thee uit de Dr. Brown fles maar ik heb hier wel een andere sp ...
Ik doe precies hetzelfde. Werkt top!

2 jaar geleden

Dr Brown kleine smalle hals fles met sippy cup speen en sippy cup houder! Mijn zoontje kan zo heel makkelijk zelf drinken🥰