8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje is net van de waterpokken af gelukkig, maar die zagen er wat anders uit. Zie hier de foto. Maar goed, je kan altijd bij de huisarts navraag doen, dan weet je het zeker.

2 jaar geleden

Reactie op MelissaNoëll

Mijn zoontje is net van de waterpokken af gelukkig, maar die zagen er wat a ...
Na hoeveel dagen kwamen de bultjes/blaasjes bij jullie?😔

2 jaar geleden

Reactie op Tamara2022

Na hoeveel dagen kwamen de bultjes/blaasjes bij jullie?😔
Eigenlijk binnen een dag. Op een dag begon het met een paar en de volgende dag zat hij helemaal onder. Bij de opvang zeiden ze al dat als het waterpokken zijn, dit er opeens heel veel zijn.

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit ook gehad! Zo snel dat het kwam zo snel ging het ook weer weg en dan ineens was het er weer en weer weg. Volgens de huisarts was het indd acute netelroos. Speelt op wanneer t lichaam vecht tegen een virus

2 jaar geleden

Geen BMR vaccinatie gehad toevallig? Hier kan ook uitslag van komen na wat dagen.

2 jaar geleden

Reactie op Linaaxx

Mijn dochter heeft dit ook gehad! Zo snel dat het kwam zo snel ging het ook ...
Ah ja dat lijkt wel heel erg op elkaar! Heeft ze dit eenmalig gehad of is het nog eens terug gekomen? En herken je ook grote rode vlekken voordat het zulke bultjes werden? :( begint in de ochtend met vlekken hier..

2 jaar geleden

Reactie op xEs

Geen BMR vaccinatie gehad toevallig? Hier kan ook uitslag van komen na wat ...
Nee! Maar bedankt voor het meedenken…🙂

2 jaar geleden

Lijkt inderdaad op netelroos. Heeft de mijne ook gehad. Was je wellicht met agressieve wasmiddel? Kan ook een reactie geven.