7 Reacties
5 maanden geleden
Mijn zoontje heeft 9 oorontstekingen gehad, altijd drama flesjes, liggen etc. Drinken geeft ook druk op de oortjes door het slikken. Flesjes zijn hier altijd terug gekomen, door pijn aan oortjes kreeg hij (denk ik zelf) slechte ervaring met flesjes en ook z鈥檔 bed, op gegeven moment kwam het hier wel weer terug 馃き
5 maanden geleden
Reactie op Yv92
Mijn zoontje heeft 9 oorontstekingen gehad, altijd drama flesjes, liggen et ...
Omg echt respect voor jou! Ik wist niet dat dit zo erg drama was oorontsteking馃槳
En waarneer kwamen ze dan weer een beetje terug? Hij heeft nu 2 dagen antibiotica. En ik vindt geen fles niet erg hoor, maar wilde het zelf liever afbouwen en langzaam aan een nieuw ritueel馃槀
Sinds zondag is slapen echt vreselijk..
5 maanden geleden
Reactie op Fem_x
Misschien gewoon maar zonder fles en even doorbikkelen. Wellicht een ander ...
Jaa misschien toch maar idd. Ik hoopte dit toch wat rustiger aan te kunnen pakken馃槀馃槀
5 maanden geleden
Reactie op Anoniemmm12
Jaa misschien toch maar idd. Ik hoopte dit toch wat rustiger aan te kunnen ...
Haha ja jammer idd! Soms kiezen ze zelf al. Scheelt je wel gedoe met afbouwen, maar je krijgt er weer ander gedoe voor terug.
Ik heb dat niet met de fles gehad. Maar met de borstvoeding. Mevrouw weigerde ineens na 19 maanden nog te willen drinken.
Wij hebben met de kinderen een super duidelijk slaapritueel:
- Nog wat drinken
- Schone luier en pyjama aan
- Tanden poetsen
- Boekje lezen
- Nog even door het boekje bladeren
- Naar boven
- Nog even met zijn allen op de slaapkamer van zoon. Kusje en knuffel geven. Standaard even dag afsluiten, zeggen hoeveel ik van de kinderen hou en dat ik altijd trots op hun ben. Even 茅茅n ding benoemen wat zo fijn was aan de dag. Dan afscheid nemen. Man gaat bij zoon liggen om zoon in slaap te laten vallen en ik bij dochter.
- Als ze slapen, verlaten wij hun slaapkamers.
Je kan ook eventueel even een slaapliedje zingen als onderdeel van het ritueel.
Hoe vaker je precies hetzelfde doet, hoe makkelijker en duidelijker het gaat zijn.
Het komt goed, even doorbijten.
5 maanden geleden
Reactie op Fem_x
Haha ja jammer idd! Soms kiezen ze zelf al. Scheelt je wel gedoe met afbouw ...
Ahh dat lijkt me helemaal raar met borstvoeding. Zo een intiem moment en ineens weg..
Ah benoemen wat leuk was aan de dag vindt ik een hele mooie! Die ga ik hier ook meenemen! Misschien helpt het als vervanging van de fles, hihi.
De rest doen wij bijna hetzelfde wat leuk! Dankje voor de lieve woorden!
5 maanden geleden
Reactie op Anoniemmm12
Ahh dat lijkt me helemaal raar met borstvoeding. Zo een intiem moment en in ...
Het is even gek idd, maar eigenlijk is zo'n natuurlijk verloop wel het allerfijnste. Hoef nu niet te stoeien met niet meer aanbieden en een verdrietig kind.
Veel succes! Hoop dat de ellende meevalt en je zoon snel weer makkelijker slaapt.