19 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee!

3 jaar geleden

Toen over oudste kwam, hadden we gelijk ook een campingbedje met matrasje gekocht. Want handig dachten we. We zijn inmiddels 4 jaar verder en hebben nu 3 kindjes, het matras hebben we verkocht omdat dit eigenlijk gevaarlijk is en niet mag, het bedje hebben we denk ik 2 keer opgezet bij mijn schoonouders. Mijn ouders hebben zelf een ledikantje, bij vrienden lagen ze op de arm,op de bank, of in het grote bed daar, op vakanties hebben we ledikantje daar geregeld. Het ledikantje meenemen vonden we uiteindelijk best een gezeul, je moet al zoveel meenemen.

3 jaar geleden

Ik heb ooit voordat ik uberhaupt zwanger was een campingbedje op marktplaats gekocht voor de kinderen van vrienden als die langskwamen. Dat is ook waar we em t meest voor hebben gebruikt. Ik vind t een groot en zwaar onding om mee te nemen. Dochter sliep eerst in de reiswieg van de kinderwagen als we op pad waren. Ook bij weekendjes weg als er ter plekke geen bedje was. Toen ze daar te groot voor was zijn we overgegaan op t deryan tentje. Die hebben we nu ook in de grotere maat. Ze is nu 3,5 en slaapt daar nog steeds graag in. Begin dit jaar hebben we een rondreis in Amerika gemaakt. Tentje kon mee in de bagage en dochter kon overal in haar eigen bed slapen. Ideaal! Overigens hebben beide opa's en oma's zelf een campingbedje.

3 jaar geleden

Reactie op Jetjet

Ik heb ooit voordat ik uberhaupt zwanger was een campingbedje op marktplaat ...
Ah top! Bedankt voor je reactie. Ja wij hebben familie door heel t land zitten en slapen daar ook geregeld dus vind het niet realistisch om iedereen een bedje aan te laten schaffen. Daarnaast vaak een weekend weg en vind het toch fris om dan mn eigen bedje voor hem te hebben ipv een bedje van het vakantiepark of hotel. Ik ga me eens verdiepen in dat deryan tentje!

3 jaar geleden

Wij hebben ook een deryan tentje. Met kerst nu voor het eerst een paar nachten gebruikt. Bevalt goed! We hebben meteen de peuter variant gehaald. Dat ging met ons 9 weken oude zoontje prima! Dan hoef je niet te upgraden straks 😉

3 jaar geleden

Nuna is perfect. Wel een wat duurdere maar super makkelijk in en uit elkaar. Dat vind ik echt een vereiste. Ook gemakkelijk voor de opa's en oma's.

3 jaar geleden

Wij hebben toevallig vorige week de maxi cosi swift gekocht. Vooral omdat het matrasje dik genoeg is om op te slapen en hij heel makkelijk in te klappen is. Ook kan je er met een hulpstuk een wiegje van maken, zodat je kindje hoger ligt. Gaan hem toevallig vannacht voor het eerst gebruiken, dus ben benieuwd hoe hij bevalt! Het inklappen werkt wel echt super.

3 jaar geleden

Deryan tentje, echt een aanrader! Ik had ervaring met een paar campingbedje van vrienden en vond het allemaal vreselijk. Zwaar, lastig inklappen, veel ruimte voor nodig. Tentje heb je echt binnen 1 min opgezet en ook binnen 1 min weer terug in de tas. Ik kan hem makkelijk meenemen op de fiets en hij is ook al mee geweest op vakantie. Zoontje slaapt er goed in! O en nog een pluspunt; het is helemaal afgesloten met insectengaas. Dus als je een keer ergens (op vakantie) bent kan je kindje ook lekker muggenvrij in het tentje buiten liggen/spelen :) Heb mijne van marktplaats trouwens, staan er veel op!

3 jaar geleden

Reactie op Wonder1022

Nuna is perfect. Wel een wat duurdere maar super makkelijk in en uit elkaar ...
Zo jeetje toch nieuwsgierig en even gegoogled. Dat is duurder dan het ledikant+deryantent van zoontje bij elkaar. Denk wel dat ik geen vrienden heb die een campingbed als dit hebben, dus denk dat mijn klachten over moeilijk inklappen op deze niet van toepassing zijn! :)

3 jaar geleden

Reactie op Lampies

Deryan tentje, echt een aanrader! Ik had ervaring met een paar campingbed ...
Is het matrasje ook goed genoeg? Niet te dun of te hard?

3 jaar geleden

Reactie op Dap29

Is het matrasje ook goed genoeg? Niet te dun of te hard?
Ik heb het 3,5mm matrasje genomen (is een upgrade, normale is 2,5mm). Als je via deryan zelf bestelt is dat heel makkelijk om om te wisselen. Wel hebben wij het tentje afgelopen week op een deken gezet, omdat er wat jou uit de grond optrok. Maar dat was niet omdat het te hard zou zijn oid

3 jaar geleden

*jou = kou

3 jaar geleden

Wij hebben de Qute q-sleep. Zet heel makkelijk op (een na beste getest door de Consumentenbond)

3 jaar geleden

Ik lees ook mee. We gaan binnenkort op vakantie en ik lees heel veel over het Deryan tentje. Alleen, is het op de vloer slapen niet koud voor die kleintjes? Met de tocht? En ik voed nog ‘s nachts. Is het niet veel bukken?

3 jaar geleden

Reactie op lhp

Ik lees ook mee. We gaan binnenkort op vakantie en ik lees heel veel over h ...
Als het kan zet ik het tentje op hoogte. Op vakantie hadden we bijv een eigen kamer voor zoontje en daar was een bed, dus toen het tentje daar op gezet. Als je het echt op de grond zet is het wel bukken, maar dat wordt een campingbed uiteindelijk ook als die laag staat toch of zie ik iets over het hoofd?

3 jaar geleden

Reactie op Lampies

Als het kan zet ik het tentje op hoogte. Op vakantie hadden we bijv een eig ...
O en qua voeden. Laatst wilde zoontje niet slapen toen we bij vrienden waren. Zelf erbij op de grond, half in de tent liggen bij zoontje en borst erin. Binnen 5 min sliep hij en bonus ik hoefde hem niet meer te verplaatsen:).

3 jaar geleden

Wat handig zo'n tentje. Wij zoeken iets wat je idd voor bij oma kan gebruiken of als je naar een huisje gaat, maar wat ook met de tent mee kan. Heeft iemand ervaring met zo'n campingbedje in de tent?

3 jaar geleden

Reactie op Lampies

O en qua voeden. Laatst wilde zoontje niet slapen toen we bij vrienden ware ...
Goede! Ik heb er zojuist een op marktplaats kunnen scoren. Mocht het niks worden, is dat dan ook geen ramp!

3 jaar geleden

Wij hebben deze hij is echt top je klikt hem zo in elkaar klein pakket wat je mee neemt en redelijk licht.