10 Reacties
3 jaar geleden
Deze is prima voor de wieg! Zodra de kraamverzorgster er is legt die je uit hoe je het bed moet opmaken is deze deken perfect voor met een katoenen lakentje eronder bijv!
3 jaar geleden
Let wel op 100x150 die is veel groter dan de 75x100.
Ene is voor het wiegje/ledikant 60x120 en de andere voor peuterbed/groeibed bijv 70x140
3 jaar geleden
Ik ga een wollen dekentje kopen voor het wiegje, dan zit je altijd wel goed (merk Hvid). Voor ledikant niet want dan slaapt ie in een slaapzak van puckababy :)
3 jaar geleden
Dit een prima deken hoor! Hier een koeka Oslo deken van 3 TOG. Let er wel op, tog is een richtlijn. Mijn zoontje is een enorme koukleum, die slaapt gerust in de winter met een 3 tog deken en een slaapzak van 2.5 tog 馃檴 Terwijl er ook kinderen zijn die nooit in de 2.5 tog slaapzak liggen in de winter omdat dat de koud is. Maar dit deken is een goede om mee te starten 馃
3 jaar geleden
Begin oktober hoeft het echt nog niet koud te zijn, houd daar ook rekening mee. Mijn kraamverzorgster heeft destijds echt nooit naar de TOG-waarde gekeken hoor, je ziet snel genoeg of je kindje er warm genoeg bij ligt. Een sprei erover is zo gebeurd, bij wijze van. Niet te druk om maken, gewoon wat dunnere en dikkere dekentjes in huis halen, je hebt ze toch wel nodig 馃槉
3 jaar geleden
Wij hebben een merino wol dekentje van HVID. Wol is altijd lekker qua temperatuur!