9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb er nog 1 van philips avent welke je over mag nemen? Ik heb deze gebruikt voor de babyhapjes maar onze zoon eet inmiddels zo goed als met de pot mee dus ik gebruik hem niet meer.

2 jaar geleden
Reactie op Shannon1994
Ik heb er nog 1 van philips avent welke je over mag nemen? Ik heb deze gebr ...

Deze heb ik ook en vind ik echt een aanrader. En hier super blij mee.
Er past alleen niet super veel in. Dus misschien is een groter formaat wel handiger nu de kindjes ook groter worden
2 jaar geleden
Reactie op NathalieA
Deze heb ik ook en vind ik echt een aanrader. En hier super blij mee.
Er p ...
Ja als je echt maaltijden wilt preppen dan is deze te klein. Voor 1 portie is het wel groot genoeg indd!
2 jaar geleden
Philips 4 in 1. Ideaal! Bij m'n eerste kindje stoomde ik alles in de pan en dan apart prakken enzo. Veel meer werk.
Dit ding doe je aan, stomen, omdraaien en pureren. Je kan er bij weglopen.
Kan best veel in. In één bak past ongeveer 5/6 keer eten in.
Ik heb hem via mp voor 35 euro.
2 jaar geleden
Babymoov! Voor een prikkie via marktplaats en ben zo blij! Had eerst eens stoommandje en een staafmixer. De babymoov heeft m’n leven wel iets makkelijker gemaakt 😂. (Vooral in de zin van 1 dag heel veel hapjes maken). Ik gebruik het eigenlijk niet op het moment zelf.. dus alleen als ik weer aan de “voorraad” ga beginnen.
2 jaar geleden
Reactie op nv7
Babymoov! Voor een prikkie via marktplaats en ben zo blij! Had eerst eens s ...
Mee eens! Wij gebruiken hem zelfs dagelijks om hapjes op te warmen uit de vriezer, of om even snel wat groenten, aardappelen of vis te stomen. Voor ons was het ook belangrijk om de machine makkelijk en goed schoon te kunnen maken. Behalve het mesje doen we alles in de vaatwasser, en we gebruiken gedistilleerd water zodat we geen kalk aanslag krijgen. Echt een aankoop die het dubbel en dwars waard was 😊
https://babymoov.nl/products/nutribaby?variant=46792772354386
Ook de bewaar bakjes hebben we erbij gekocht en die zijn ook ideaal voor onderweg of om op we warmen in de machine