13 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben de 360 beker, die is vanaf 6maanden. Was even zoeken hoe doe werkt maar ze heeft hem nu door! Voordeel van overal op bijten 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op L茅茅tje

Wij hebben de 360 beker, die is vanaf 6maanden. Was even zoeken hoe doe wer ...
Oh goed om te weten! Van welk merk gebruiken jullie de 360 beker? Munchkin, Difrax of nog weer een andere?

3 jaar geleden

Reactie op tinaaavdb

Oh goed om te weten! Van welk merk gebruiken jullie de 360 beker? Munchkin, ...
De munchkin

3 jaar geleden

Ik heb na 4 verschillende bekers gekocht te hebben, de munchkin anti lek met zacht rietje. Ineens had hij het door! Heel blij mee.

3 jaar geleden

Hier de Nuby 360 graden beker (te koop bij kruidvat), bevalt goed. Ons kleintje is 6.5mdn

3 jaar geleden

Wij hebben ook de 360 van munchkin. Eigenlijk al eerder dan de 6 maanden. De had ineens die van haar broer te pakken dus dat was prima.

3 jaar geleden

360 Munchkin, heel tevreden over! Ze snapte het gelijk

3 jaar geleden

Ik zie verschillende drinkbekers van 9+ of 12+ maanden voorbij komen. Ikzelf zou graag een rietjesbeker van de nuby willen proberen maar is ook 12+. Kan dit kwaad?

3 jaar geleden

Reactie op Puk131022

Ik zie verschillende drinkbekers van 9+ of 12+ maanden voorbij komen. Ikzel ...
Ik heb de rietjes beker van munchkin, die is 6 maanden. En ook niet zon groot gaatje in het rietje !

3 jaar geleden

Reactie op raily

Ik heb de rietjes beker van munchkin, die is 6 maanden. En ook niet zon gro ...
Oke dankje! Heb hem besteld. Krijg je er ook iets verdiktere sappen doorheen? Onze zoon krijgt namelijk ingedikt water

3 jaar geleden

Reactie op Puk131022

Oke dankje! Heb hem besteld. Krijg je er ook iets verdiktere sappen doorhee ...
Ik heb het zelf nooit geprobeerd. Maar ik denk het wel hoor, het is ovale opening, anders dan bij een melkfles.

3 jaar geleden

Reactie op raily

Ik heb het zelf nooit geprobeerd. Maar ik denk het wel hoor, het is ovale o ...
Oke. Dankje 馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben de 360 beker van etos eigen merk bevalt prima. Onze ervaring lekken alle bekers op gegeven moment toch dus antilek vinden wij een fabel. Maar moet zeggen dat deze tot nu toe nog niet heeft gelekt en onze dochter had hem heel snel door. Is vanaf 6 mnd incl handvat dus ze drinkt er al zelf uit sinds 3e keer proberen.