11 Reacties

één maand geleden

Ik lees graag mee! Komende week ook in de aanbieding bij de Aldi zag ik 🤗

één maand geleden

Ik lees ook mee

één maand geleden

Ik vind het nog best ingewikkeld speelgoed voor een 2 jarige. Ik heb een zoon van net 4 en een dochter die net 2 is. Wij hebben connetix en als je de tegels stapelt zijn ze voor haar moeilijk van elkaar af te krijgen. Als ze van elkaar zijn, speelt ze er leuk mee, maar ze bouwt er nog niet echt iets mee. Ik vind connetix mooi, maar enorm duur. Ik zou voor een goedkopere variant gaan. Ik vind de coblo race track erg leuk (ook niet heel goedkoop).

één maand geleden

Voor een 2 jarige is smartmax ook erg leuk!

één maand geleden

Ik zou het voor een 2 jarige niet aanschaffen. We hebben connetix voor onze oudste van 6 en zelfs bij haar stort het nog regelmatig in. Onze 2 jarige kan er echt niks mee, behalve het als weg gebruiken voor de auto's of een toren mee bouwen. De tegels krijgt ze niet van elkaar.

één maand geleden

Diegene die zegt dat het nog geen speelgoed is voor een 2-jarige die heeft het wss niet in huis. Hier een 2-jarige die er de hele dag mee speelt. Ja het stort wel eens in maar dan maakt hij het opnieuw 🤷🏻‍♀️. Wij hebben de originele magnatiles en hij krijgt met kerst de uitbreiding met dieren ervan.

één maand geleden

Reactie op Puk131022

Diegene die zegt dat het nog geen speelgoed is voor een 2-jarige die heeft ...
We geven onze mening en ervaring over het speelgoed. Jij hebt een andere ervaring. Je eerste zin komt een beetje lullig over.

één maand geleden

Reactie op JJ-88

We geven onze mening en ervaring over het speelgoed. Jij hebt een andere er ...
Het is niet lullig bedoeld iig! Sorry daarvoor

één maand geleden

Wij hebben een mini setje van magformers en mijn 2jarige is groot fan. Overigens de 6-maand ook om in z’n mond te stoppen 🥵

één maand geleden

Wij hebben die van de Aldi die aankomend weekend in de aanbieding is. Echt heel leuk spul en juist voor deze leeftijd te gebruiken! Dus wij slaan het weekend weer wat doosjes in. ☺️ Ze zijn ook op Bol te koop trouwens die soort!

één maand geleden

Wij hebben voor zijn 2de verjaardag connetix pakket gegeven. Hij is echt dagen zoet. Maakt echt hele gebouwen!