12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon rietjes beker van de action.

2 jaar geleden

Wij hebben deze: Nûby Antilekbeker Flip-It
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij hebben die van de action, en heb er ook van Avent. Met en zonder Handgreepjes. Bij die van de action is het wel dat ze daarin kunnen blazen, of als deze eventjes in na een tijdje in een licht warmere ruimte staat, dat het water langs het rietje eruit drupt. Die van de avent zijn lekvrij.

2 jaar geleden

Die van Munchkin, heel fijn. Kan hij ook niet te snel doorheen drinken. En hij begreep hem meteen (i.t.t. de 360 graden beker)

2 jaar geleden

Van de hema zonder handvat, gaat prima.

2 jaar geleden

Munchkin rietjes beker 6+ , is ook niet zon heel groot gaatje waardoor mn zoontje niet in een keer heel veel drinken binnen krijgt

2 jaar geleden

Wij zijn heel blij met de rietjesbeker van Avent.

2 jaar geleden

Reactie op TPA

Van de hema zonder handvat, gaat prima.
Hier ook!

2 jaar geleden

Die van munchkin. Ideaal en lekvrij

2 jaar geleden

Mijn dochter dronk het beste uit die van Nuk. Je hebt er ook deze set van, ideaal om alles uit te proberen. Ga hem voor m’n zoon nu ook weer aanschaffen want die drinkt tot nu toe ook nog nergens fatsoenlijk uit😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Die van Action werkt hier goed! Ik had er eerst één met een gewichtje aan het rietje gehaald, dat ze de beker in elke houding kon houden en dan kon drinken. Hier was overigens zoveel zuigkracht voor nodig, dat ze er niks uitkreeg. De action beker is top!

2 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn zoon de Nûby van de Kruidvat, hij begreep deze direct