Afgelopen nachten heeft ze in een zomerslaapzak 0,5 TOG geslapen, lange mouwen romper en pyjama. Gisteren wel een dekentje erover, want de temperatuur koelde wel af. Vandaag terug winterslaapzak 2TOG zonder mouwen,lange mouwen romper en pyjama. Kamer temp is 19 graden.
Onze slaapt in 2 tog met een rompertje zonder armen. Soms doen we onder de slaapzak iets open voor wat frisse lucht. Volgens de schema’s is dat iets te warm maar hij slaapt er super in
Sinds ze bij mij de ramen hebben vervangen is het veel sneller warm binnen. Ik geef mij zoon een slaapshirt aan met korte mouwen en een niet al te dikke slaapzak ook met korte mouwen. Ik ben totaal niet thuis in de tog waarde
Ik ben fan van de slaapzakken van hema van hydrofiele mousseline. Met dit weer blijft het op de slaapverdieping super warm, dus met een romper is dat meer dan genoeg.
Wij gebruiken al vanaf dat mijn zoontje 9 maanden is de Puckababy 4-Seasons. Ik houd me een beetje aan het schema wat zij hanteren qua kleding en welke zak je het beste kan gebruiken
Onze slaapkamer is 20/21 en slaapt in een slaapzak zonder mouwen en romper van een tog waarde van 1,5. Op de opvang is het 21/22 Grade en oplopend helaas daar geef ik een slaapzak mee van 0,5 tog. Beide van bemini en met haar voetjes er uit
hier ook rond de 20 a 22 graden. Mijn dochter heeft het al snel te warm dus heb een korte mouwen romper, de zomerslaapzak van puckababy zonder mouwen. ze wordt snachts niet wakker van de kou dus ik laat het maar zo