21 Reacties

5 maanden geleden

Prodent, die met Woezel en pip erop

5 maanden geleden

Het advies is om de tanden wel te poetsen met fluoride. Fluoride beschermt tegen gaatjes en in kindertandpasta zit minder fluoride omdat veel kinderen het doorslikken. Gaatjes en tandproblemen zijn schadelijker en vervelender dan fluoride.

5 maanden geleden

Van de Action heb ik. Zonder fluoride 😊.

5 maanden geleden

Wij gebruiken van de Lidl de kindertandpasta

5 maanden geleden

Reactie op Salo1997

Het advies is om de tanden wel te poetsen met fluoride. Fluoride beschermt ...
Ah oke! Alleen laat ze haar tanden niet poetsen… Ik krijg haar mond niet eens open 🤦🏻‍♀️

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ah oke! Alleen laat ze haar tanden niet poetsen… Ik krijg haar mond niet ee ...
Hier is het ook altijd lastig hoor! Maar als ik alles tegelijk doe werkt het wel, de volgende dingen doe ik; - tandjes poetsen (liedje) van het babyliedjesboek - electrische tandenborstel - geef haar een lichtknop of een tandenborstel zodat ze mij kan poetsen Dan heb ik vaak nog enige kans van slagen😅

5 maanden geleden

Wij gebruiken Elmex 0-3jr. Het is heel lastig om haar tandjes te mogen poetsen. Meestal wilt ze dit zelf doen. Ik maak meestal de afspraak, "eerst mama en dan mag jij" :)

5 maanden geleden

Ik gebruik die van Weleda bij de apotheek gekocht

5 maanden geleden

Elmex 0-2j

5 maanden geleden

Reactie op TRLB

Elmex 0-2j
Ohh waar koop je die als ik mag vragen? Ik heb de elmex 0-5 jaar

5 maanden geleden

Reactie op Mdr991

Prodent, die met Woezel en pip erop
Die is uit het assortiment 🥲 ia nu super Mario geworden ..

5 maanden geleden

Reactie op Kmilo

Die is uit het assortiment 🥲 ia nu super Mario geworden ..
Wat stom zeg! Misschien nog oude voorraad ergens? Ik ga iig even kijken of ik nog wat daarvan kan vinden🙈

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ohh waar koop je die als ik mag vragen? Ik heb de elmex 0-5 jaar
Ik koop die in het kruitvat of medi market (BE)

5 maanden geleden

Reactie op Anoniem123abc

Ah oke! Alleen laat ze haar tanden niet poetsen… Ik krijg haar mond niet ee ...
Bij ons ook echt draaaama. Wat hier soms werkt is om het te doen voor een spiegel zodat ze zichzelf kan zien. Worth the try? :-)

5 maanden geleden

Reactie op Mdr991

Wat stom zeg! Misschien nog oude voorraad ergens? Ik ga iig even kijken of ...
Wie weet 🫡

5 maanden geleden

Wij hebben elmex tandpasta. Wel met fluoride, omdat dit echt belangrijk is om te beschermen tegen gaatjes. In kindertandpasta zit net genoeg fluoride om te beschermen, maar niet zo veel dat t schadelijk is voor doorslikken (vrijwel alle kindjes doen dat)

5 maanden geleden

Hoi, op aanraden van de tandarts hebben wij elmex junior 6-12 jaar. De hoeveelheid fluoride is niet veel en dit is wel de juiste tandpasta om de tanden te beschermen alle andere tandpasta voor jongere kinderen beschermd niet genoeg. Dit advies is echt van onze tandarts. Dus ik durf wel te zeggen dat dit goed is.

5 maanden geleden

Reactie op EstherHof

Hoi, op aanraden van de tandarts hebben wij elmex junior 6-12 jaar. De hoev ...
Weetje toevallig de reden waarom dan niet de elmex van 0-5 jaar, daar zit ook fluoride in dacht ik? Is die dan ook slechter ben hier heel benieuwd naar

5 maanden geleden

Reactie op Anoniemmm12

Weetje toevallig de reden waarom dan niet de elmex van 0-5 jaar, daar zit o ...
De tandarts zei dat er in alle andere tandpasta te weinig fluoride zit om de tanden goed te beschermen. En als je die van 6-12 gebruikt dan zit er wel genoeg fluoride in om te tanden goed te beschermen tegen gaatjes. En je gebruikt maar de hoeveelheid van de grote van een doperwtje, dus veel krijgen ze er ook niet van binnen.

5 maanden geleden

Elmex.. in de kinder tandpasta zit weining fluoride en je geef ook alleen kleenbeetje net zoals kleine rijs korreltje. Niet schadelijk dus